/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hunkatte navn
Fra : Bifre
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 26-06-04 11:33

Jeg har en maine coon hunkat (Marie) Som hed Marie da vi købte den men vil gerne have fundet et andet navn til den?

Fakta om katten:

vægt: 3160 G.
Farve: Sort silver blotched tabby

Katten er meget legesyg! Den anden Kat hedder Gonzo så det skal også passe sammen

MvH. Bifre

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-06-04 11:37

Hej Bifre

Constance, Duchess eller Marieluize

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-04 11:39

Maisa

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-06-04 11:40
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-06-04 11:41

Silvia.

Det er også en dronning

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Hyacinth

Dato : 26-06-04 12:32

Er ihvertfald svært at svare på når man ikke kender kattens temperament og væremåde.

men meget vigtigt at overveje grundigt før navngivningen.

Jeg kan som et lærerigt indslag fortælle, at vores lille MY, fik navnet fordi det var den allermindste sorte bette "skravlede og pjevsede" killing udaf et vildt kuld på 8, som kom til huse her sidste år.

Idag er lille MY - på vej til at udvikle sig til en meget stor flot kælen og myndig hankat, større end normalt - og føler sig sikkert helt til grin - når vil står og kalder "lille MY" - mens den jagter mus og klatrer i træer.

Så belært af den erfaring er jeg ved at træne alle mine katte (vi har 6 i øjeblikket, hvoraf 4 er killinger) til at komme når jeg fløjter lige så stille - istedet for at jeg skal stå og råbe Lille MY, Gråmis, Tiger, Nanok, Blondie og Skipper hver gang jeg gerne vil ha' dem hjem.

God week-end

Kirsten

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 50 point
Dato : 26-06-04 15:36

"Fiona", som prinsessen i Shrek, f.eks.

Godkendelse af svar
Fra : Bifre

Dato : 26-06-04 16:52

Tak for svaret mulberry.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-06-04 22:40

Jeg ved godt, spørgsmålet er besvaret, men kan ikke lige dy mig for at give et par forslag også.
Hvad med Gina, Dina, Mia eller Ginny.
Hilsen Jette