/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mænds G-punkt
Fra : silodansker
Vist : 3905 gange
40 point
Dato : 15-06-02 08:51

Mænd har et G-punkt ! Og det er så enormt erogent, at manden, ved passende masssage af det, kan opleve følelser, man ikke får (min erfaring) ved traditionel seksualaktivitet (samleje etc.) Min kone masserer mig jævntligt, sådan 3-4 gange om ugen, efter at vi er gået i seng. Det er hver gang så herligt, at jeg kunne synge ! Det er helt anderledes end normal seksuel stimulation ved samleje eller ornani, som jo næsten altid er af en vis begrænset varighed. Det giver en utrolig pirrende, ophidsende og behagelig følelse helt ned i benene. Man kan blive ved i timer og har ikke fornemmelsen af orgasmejagt. Bagefter føler jeg mig næsten "oplyst" og forfrisket.

Og hvor befinder det punkt sig ? Ca. 1/2 cm ind i numsen på den side, der vender fremad. Der samles mange nervebaner fra underlivet. Kan masseres med en enkelt finder med en smule glidecreme på.
Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til temaet ?
Eller er det endnu tabu ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 09:00

"silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:LoBO8.49171$N46.1716222@news010.worldonline.dk...
> Og hvor befinder det punkt sig ? Ca. 1/2 cm ind i numsen på den side,
> der vender fremad. Der samles mange nervebaner fra underlivet. Kan
> masseres med en enkelt finder med en smule glidecreme på.
> Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til
> temaet ?
> Eller er det endnu tabu ?

Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også hos kvinder.

Ghita

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 10:06

Ghita skrev:

SNIP
> Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også hos
> kvinder.

Prostata kirtlen. Jeg ved ikke om kvinder har sådan en men hos
mænd er det de der kan masserer ved at stikke en finger ind bagi.
Jeg personlig hader det at noget bliver stukket ind, men massage
og slikken på området mellem anus og pung får mig til at gå i
kapowmode *G*

Hilsen
Tomas
--
I hate quotations. Tell me what you know.
Ralph Waldo Emerson

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 10:06

"Ghita" skrev i en meddelelse
news:aees4d$blg$1@sunsite.dk...

Hej Ghita og silo??

> > Og hvor befinder det punkt sig ? Ca. 1/2 cm ind i numsen på den side,
> > der vender fremad. Der samles mange nervebaner fra underlivet. Kan
> > masseres med en enkelt finder med en smule glidecreme på.
> > Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til
> > temaet ?

Erfaringer ?? JA da ))))) mange og gode.

> > Eller er det endnu tabu ?

Nok for en del vil jeg tro. Homofober f.eks. Det interessante
er bare at alle mænd uden undtagelse vil reagere positivt på
stimulation netop der, det er nemlig ren fysik.

Var for år tilbage sammen med en kvinde, som brugte
punktet til at få sine mandlige partnere til komme når
det passede hende.
Hun masserede simpelthen anus, hver gang hun lå underst
og så når hun ville have sin afsluttende orgasme, stak hun
lynhurtigt sin ene finger fingere ind i anus og direkte på
punktet: BINGO!!!
Det var fuldstændig umuligt for mig at kontrollere noget
som helst. En meget berigende oplevelse.
Under efter smøgerne og kaffen fortalte hun mig så om
sin måde at bruge sin viden om mandens fysiognomi

> Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også
> hos kvinder.

Punktet er prostatakirtlen, og den findes ikke hos kvinder.
Derimod er det meget let at nå G-punktet indirekte ad den vej

Med venlig hilsen
Knold

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 10:13

Hej Ghita

> > Og hvor befinder det punkt sig ? Ca. 1/2 cm ind i numsen på den side,
> > der vender fremad. Der samles mange nervebaner fra underlivet. Kan
> > masseres med en enkelt finder med en smule glidecreme på.
> > Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til
> > temaet ?
> > Eller er det endnu tabu ?
>
> Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også hos kvinder.

Ja, og det kan stimuleres udefra. Personligt synes jeg ikke
rigtig det kan noget.

--
Med venlig hilsen

Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 13:14

"silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> wrote in message
news:LoBO8.49171$N46.1716222@news010.worldonline.dk...

> Mænd har et G-punkt ! Og det er så enormt erogent, at manden, ved
> passende masssage af det, kan opleve følelser, man ikke får (min
> erfaring) ved traditionel seksualaktivitet (samleje etc.)

En tysk grundig psykiater-sexolog _G_rafenberg, var kommet for sent til
toget om klitoris-sensation, så han opfandt et analogt G-punkt i forsiden af
skedevæggen.
"So ein ding muss wir auch haben", sagde bøsserne, der jø søger accept ved
at ligne heteroer, så det var nærligende for dem at sige, at da der er mange
nerver til prostata, i forsiden af endetarmsvæggen, så var det deres G-punkt
Man kan træne sig op til følsomhed ligegyldig hvor - søg på "Autofeedback"
og "Selvsuggestion".

I Afghanistan traf jeg en svensk backpacker, der straks sagde at hun skulle
slikkes på venstre overarm for at få orgasme - det virkede fint. Så der var
drejebogen i orden vedr det samleje - og hun fik klart orgasme - klogt
life-script. Ingen nederlagsangst for nogen af parterne - gid alle piger var
så nemme

Min kone
> masserer mig jævntligt, sådan 3-4 gange om ugen, efter at vi er gået i
> seng. Det er hver gang så herligt, at jeg kunne synge ! Det er helt
> anderledes end normal seksuel stimulation ved samleje eller ornani, som
> jo næsten altid er af en vis begrænset varighed. Det giver en utrolig
> pirrende, ophidsende og behagelig følelse helt ned i benene. Man kan
> blive ved i timer og har ikke fornemmelsen af orgasmejagt. Bagefter
> føler jeg mig næsten "oplyst" og forfrisket.
>
Stimulation lyder af elektronik, og det nævnes senere i tråden at der er
mange nerver til gpunkter - men der er bare ingen klar sammenhæng mellem
antal nerver og følsomhed. Tunge og tommelfingre har så mange nerver som ti
kilo kød i naboregionen (slå op på homunkulus i en anatomibog)
- men så meget ekstra følsomme er de to organer jo heller ikke, vel?

> Og hvor befinder det punkt sig ? Ca. 1/2 cm ind i numsen på den side,
> der vender fremad. Der samles mange nervebaner fra underlivet. Kan
> masseres med en enkelt finder med en smule glidecreme på.
> Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til
> temaet ?
> Eller er det endnu tabu ?

Tabuer af denne type døde med PoulHenningsen (eller dør i disse årtier med
hans søn Steen Hegeler).

Min siamesiske tvilling Tomas O finder ikke smag i at få noget ind bag
ringmusklen. Også der er vi to kloner.

Han skriver, at kun newbies læser mig - mange undlader klogt at læse mig,
fordi de kender mig:

" Fjerner du livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, tager du samtidig
hans lykke fra ham".

Henrik Ibsen(Vildanden)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 14:06

"silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> wrote in message
news:LoBO8.49171$N46.1716222@news010.worldonline.dk...

> Er der andre, der har erfaringer med mænds G-punkt og kan bidrage til
> temaet ?

Ja. Og det har to af mine (ligeledes mandlige) bekendte også.

Jeg har dog aldrig prøvet det med en pige, selvom jeg har snakket med en om
det engang. Det syntes hun var helt naturligt.

> Eller er det endnu tabu ?

Det er ikke noget man snakker om til firmafesten, nej.
Hverken jeg eller mine to venner er homosexuelle. Havde vi været det, havde
det været helt naturligt. Men nu er vi heterosexuelle, og så er det tabu.

mvh mc

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 15:15

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
news:EcGO8.51862$N46.1760599@news010.worldonline.dk...
> "silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> wrote in message
> news:LoBO8.49171$N46.1716222@news010.worldonline.dk...
>
> > Mænd har et G-punkt ! Og det er så enormt erogent, at manden, ved
> > passende masssage af det, kan opleve følelser, man ikke får (min
> > erfaring) ved traditionel seksualaktivitet (samleje etc.)
>
> En tysk grundig psykiater-sexolog _G_rafenberg, var kommet for sent til
> toget om klitoris-sensation, så han opfandt et analogt G-punkt i forsiden
af
> skedevæggen.
> "So ein ding muss wir auch haben", sagde bøsserne, der jø søger accept ved
> at ligne heteroer, så det var nærligende for dem at sige, at da der er
mange
> nerver til prostata, i forsiden af endetarmsvæggen, så var det deres
G-punkt
> Man kan træne sig op til følsomhed ligegyldig hvor - søg på "Autofeedback"
> og "Selvsuggestion".

Undskyld, men det stiller jeg mig stærkt tvivlende overfor.

Men måske har ens "evne" til at finde "analsex" ophidsende sammenhæng med
hvor analfikseret man var som barn? Der er jo børn der sk.... i bukserne
indtil de er ret gamle. Og freudianere snakker jo om spædbørns "anale fase",
hvor de betragter lort som en del af deres krop.

Bare en tanke.

mvh mc

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 16:04

"Mark Thomas Gazel" skrev i en meddelelse
news:aef0bv$nl4$1@sunsite.dk...

Hej Mark

> > Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også hos kvinder.
>
> Ja, og det kan stimuleres udefra. Personligt synes jeg ikke
> rigtig det kan noget.

Så har du måske stimulret på et forkert tidspunkt. Efter min
erfaring med selvstimulation udefra, så skal det være lige før
man kommer - så masserer og trykker man i takt med den anden
hånds arbejde og...kaboom!!!! Som at sætte turbo på en
Kadet - den bliver sgu som en formel 1-racer når det lykkes .

At ramme inde fra, bare med en finger, er endnu mere effektivt.

MvH
Knold

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 23:07

"silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> wrote in message
news:LoBO8.49171$N46.1716222@news010.worldonline.dk...

Hvad er en silodansker forresten?

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 16-06-02 22:38

"Morten C" skrev d. 15-06-02 23:07 dette indlæg :
>
> Hvad er en silodansker forresten?
>
Det er en dansker i en silo, logisk, ikke ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 22:30

"silodansker" <silodansker.news@kandu.dk> wrote in message
news:0C6P8.59508$N46.1942724@news010.worldonline.dk...
> "Morten C" skrev d. 15-06-02 23:07 dette indlæg :
> >
> > Hvad er en silodansker forresten?
> >
> Det er en dansker i en silo, logisk, ikke ?
>
Når Svendborg Sygehus bygger en personale-lejlighedsbygning, kaldes den
"læge-siloen" selvom de fleste der lejer værelse eller lejlighed i højhuset
er sygeplejersker.

Korn i en silo er ret ens i top og bund, men jeg tror ikke på at "mr
silodansker" er så ens med andre danskere.

OG SOM MIN HÅR-KONSULENT TOMAS O KORREKT SIGER, ER JEG EN QUOTEFFUCKER - her
noget fra en anden tråd, som jeg ikke svarer på korrekt sted.

>> Pladder. SEX er sjov og ballade. Elskov noget ganske andet.....

>Så er vi enige.

>> > Så du synes ALTID det er passende at folk følger deres lyster?!?!?
>> Generelt ja.

>Her er vi ikke enige...

BW SVAR: Livets indhold er at søge efter en ny fristelse - altså følge sine
lyster kreativt.

Hvis sex ELLER elskov frister, så er det godt nok.

Selvfølgelig er vi ikke enige - hvorfor? - fordi vi taler forbi hinanden, og
ikke evner dialog og veldefinerede ord, men vi skriver for at blive beundret
af vor egen indre domstol, og vi fører monolog i hver sin retning i stedet
for ægte dialog. Men det går jo acceptabelt og bliver vel bedre efterhånden.

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 17-06-02 13:23

Sig mig lige, om Du selv synes, at det har noget med temaet at gøre. Jeg forventer seriøse bridrag, og har også fået dem fra nogen, men ikke fra alle.
Silodansker

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 17:45

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in message
news:uHIO8.53770$N46.1778670@news010.worldonline.dk...
> "Mark Thomas Gazel" skrev i en meddelelse
> news:aef0bv$nl4$1@sunsite.dk...
>
> Hej Mark
>
> > > Jeg ved ikke hvad det punkt hedder, men det findes også hos kvinder.
> >
> > Ja, og det kan stimuleres udefra. Personligt synes jeg ikke
> > rigtig det kan noget.
>
> Så har du måske stimulret på et forkert tidspunkt. Efter min
> erfaring med selvstimulation udefra, så skal det være lige før
> man kommer - så masserer og trykker man i takt med den anden
> hånds arbejde og...kaboom!!!! Som at sætte turbo på en
> Kadet - den bliver sgu som en formel 1-racer når det lykkes .
>
> At ramme inde fra, bare med en finger, er endnu mere effektivt.

Jeg tror det er forskelligt fra person til person.
Jeg ved at det har været meget forskelligt på de piger jeg har været sammen
med.
For nogle er det en direkte vej til himlen , for andre en "nå"-følelse.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 15-07-02 18:10

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 16-02-03 13:47

ja her må der vidst en bøsse til :) 1/2 cm oppe i røve nej du der er sku ikke noget g-punkt men det er helt sikkert dejligt :) man skal en fingers længde op i røven før man når mandens g-punkt det andet er bare lidt leg og ganske dejligt at blive kælet og massert ved røvhullet men i skal altså længer op ..... :)