/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af pc
Fra : cdripper
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 26-06-04 09:09

er der nogen der har et godt forslag til et sted man kan købe billige pc'er??

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 26-06-04 09:37

www.edbpriser.dk

tror ikke dufår et bedre udvalg

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 26-06-04 10:31

Et helt konkret sted er Århus PClager http://www.pclager.dk hvor du selv kan modificere deres pakkeløsninger til dit behov. Her har jeg købt de sidste 2 gange og har været meget tilfreds med både service og produkt

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 26-06-04 10:53
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-06-04 14:49

Det kommer an på om den skal være go eller om den bare skal være okay.
man kunne måske finde en meget billig pc, i den blå avis ( www.dba.dk )
eller på gul og gratis. ( www.GulOgGratis.dk )
eller ( www.papkassen.dk )
og der efter, hvis den ikke er god nok, sæt nogle nye dele i.
det vil måske være billiger.

men kun et forslag :|

Kommentar
Fra : Fumleren

Dato : 06-07-04 00:47

Skal det være en brugt, så gå ind på www.qxl.dk. Det er en auktionsside, hvor man skal melde sig ind, men det er gratis. Her kan du finde en god computer til en rimelig pris.

Kommentar
Fra : permand69

Dato : 14-07-04 22:54

lad vær......de billige pc'er er oftest samlet af ukorente dele.
af erfaring kan jeg varmt anbefale www.datanord.dk de har altid givet en reel vejledning og der har aldrig været problemer med dem hvis de skulle bytte noget der var defekt (hvilket ikke er sket tit). har handlet hos dem i 15 år.
hvis du selv kan samle så brug edbpriser.dk eller g2p.dk

per h