/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
kabel til griffen
Fra : O.B
Vist : 400 gange
90 point
Dato : 26-06-04 01:02

Jeg kan ikke huske den hjemmeside,er der nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 26-06-04 01:25

http://www.tele-way.dk/shop/

samme som mobilkabler.dk

jeg har en griffinbox tilsalg+kabler ca. 500,-

dkunlock@dkunlock.com

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 26-06-04 10:28

Tak for hjælpen,men det var ikke den side jeg søgte.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-06-04 18:22

Djubii har de sidste nye kabler til griffin hvis du søger efter dem. mail til ham på djubi@djubi.dk Ellers er der vist ikke andre end www.mobilkabler.dk som nu hedder www.tele-way.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 27-06-04 00:14

Nej,det er ikke nogen af disse sider.Men jeg så en side hvor der var kabler til 69KR,
også griffinkabler.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-06-04 21:31

hmm.. var det en dansk side?? Måske www.cellshoppen.dk men de har ikke så mange kabler.. kun 1 til 6600 faktisk..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 28-06-04 18:48

Nej, det var ikke den side, jeg mender at det var en densk side.Men man kan jo tage fejl.

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 28-06-04 18:48

Nej, det var ikke den side, jeg mender at det var en densk side.Men man kan jo tage fejl.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-06-04 23:50

Hvis det var en udenlandsk side så kan du førsøge at finde den her...
http://www.griffinteam.net/resel.html
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 29-06-04 20:19

Jeg er lidt kedaf at tag din tid,men jeg kan huske at de havde et griffenkabel til en 6230 til 69kr,så kan jeg også huske
at siden har været omtalet her på KANDU.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-04 09:08

Jeg har også set det engang at der var en som solgte kabler til 69,- kr. men han blev også svinet til da kablerne var af meget dårlig kvalitet. Hvis du skal bruge et kabel så køb dog et af djubi@djubi.dk for 100,- kr. Det er en meget god kvalitet. har selv købt af ham!
Hilsen Dan