/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Leje af salgsvogn/campingvogn
Fra : BFCS
Vist : 1266 gange
100 point
Dato : 25-06-04 22:52

Søger en salgsvogn til at leje. i uge 30.
Størelse har ike den store betyndning.
Bare den er ok billig ;)

Men vis der nogen der kender nogen der har det ville jeg være glad. For har kigget mange steder på nettet.
Men der kun salg snart af dem.

Ellers kan en ok campingvogn godt bruges. Behøver ikke være vildt ny bare den er tæt for vand osv og størelse er lige meget da det til 2 personer. og lovlig så den kan kører osv. også til uge 30. Så kom frem med alt hvad i har eller har set.

Så kigger vi på det.

Ellers forsat god weekend til folk.

ps. skal helst være i Grindsted området (7200) så en radious inde for 40-60km er også ok bare ikke over 100km. Hver mindre det rigtige tilbud er der.

Og skal kun bruge den fra Tirsdag til søndag kan afleveres. Og det var uge 30

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 26-06-04 08:42

Hej!

Der er en i Åbenrå som udlejer campingvogne.
Desværre kender jeg ikke navn og adresse.

Kommentar
Fra : beriksen

Dato : 04-07-04 15:19

Hej BFCS, har i fundet en cmapingvogn til at leje? Ellers prøv denne link til campingsuff: http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Searchudlejning
Mvh.
Beriksen
PS (Ellers har jeg en billig LMC Model 1990 tilsalg der ikke skal synes.)

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 05-07-04 13:36

Hej Alle.
Har lille campingvogn til leje eller salg.
Nysynet 16.06.04,fra 92.med køl,tioletog fortelt,Til 2 pers.
20.000 kr.(leje en uge 1200 kr i høj )

Kommentar
Fra : hedebonden

Dato : 15-02-06 16:14

hej har en vogn til udleje i hele sæsonen står fast på hedebo camping soveplads til 6---8 pers
leje pris uden for høj 1400 kr i sæson 1900 + betaling til pladsen
kan kontaktes via email Campisten @Ofir .dk