/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Leje af salgsvogn/campingvogn
Fra : BFCS
Vist : 1409 gange
100 point
Dato : 25-06-04 22:45

Søger en salgsvogn til at leje. i uge 30.
Størelse har ike den store betyndning.
Bare den er ok billig ;)

Men vis der nogen der kender nogen der har det ville jeg være glad. For har kigget mange steder på nettet.
Men der kun salg snart af dem.

Ellers kan en ok campingvogn godt bruges. Behøver ikke være vildt ny bare den er tæt for vand osv og størelse er lige meget da det til 2 personer. og lovlig så den kan kører osv. også til uge 30. Så kom frem med alt hvad i har eller har set.

Så kigger vi på det.

Ellers forsat god weekend til folk.

ps. skal helst være i Grindsted området (7200) så en radious inde for 40-60km er også ok bare ikke over 100km. Hver mindre det rigtige tilbud er der.

Og skal kun bruge den fra Tirsdag til søndag kan afleveres. Og det var uge 30

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-06-04 22:50
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-06-04 23:15
Kommentar
Fra : BFCS

Dato : 25-06-04 23:22

takker jakjoe har skrevet til dem osv. med den lille der venter bare svar fra dem. Skrev til dem for 3 dage siden.

Og de andre inde fra jubii har jeg tjekket hver og en. Og ingen har en i uge 30
derfor jeg skrev at jeg havde kigget mange steder.
Mangler dog stadig svar fra nogen forhandler.

Så desvære kunne ikke rigtig bruge dem. Men takker for hjælpen indtil vidre.

Var mere sat på om nogen kendte nogen osv. ;)

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 10-08-04 22:41

Uge 30 hvilket år?? *G* skal dit spørgsmål ikke lukkes?