/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Administrator mode required (w2k-DK)
Fra : Andreas1982
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 25-06-04 22:28

Jeg har netop installeret W2K Pro. igen,da jeg havde lidt problemer.
Efter installationen brokkede mi maskine sig over sidefilen - dette løste jeg ved at sætte sidefilen for Windowspartitionen til 1536MB og 300MB for hver af de andre partitioner, men nu har jeg et andet problem.

Jeg vil gerne lægge en GPU driver ind ( HIS Radeon Excallibur 9600 ), men den jeg forsøger at lægge ind (wxp-w2k-catalyst-8-02-040515a-015611c) vil ikke lade mig,d a den mener at jeg ikke er i administrator mode, men jeg er logget ind som administrator!

Er der en der kan hjælpe?

Min maskine: Intel P4 2.8Ghz, 1024MB Ram, 120GB, AsRock P4VT8+

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 22:32

Nu har du vel ikke fået ændret brugeren administrator så denne ikke har administratorrettigheder

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 25-06-04 22:35

Gruppemedlemskab står ved "Andet" og der er valgt "Administratorer".

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 22:41

Så er den god nok.
Kender så ikke problemet. Sorry!

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 26-06-04 00:03

Jeg fik det selv til at virke :)

Skal denne tråd mon stå som endnu en ubesvaret en i Kandus belastede server....

Den første der kommer med en forklaring på hvad det kan have været får points.

MVH
Andraes1982

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-06-04 00:18

Du skulle måske overveje om om du ikke en anden gang skulle lægge ud med færre point. Man kan øge, men ikke det modsatte.
Lov mig en forklaring hvis der ikke kommer andre med den. Det er jo sådan man bliver klogere

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 26-06-04 01:36

Jeg ved faktisk ikke hvad der var galt.... Jeg havde jo forsøgt næsten alt men endte med at boote op fra cdèn for at reparere. Den meldte at alt var ok men bagefter kunne jeg installere uden problemer.

Mht. points... Tjaa... Jeg er faktisk ligeglad med dem, så hvis du vil må du da gerne få dem.

Venlig nat-hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-06-04 10:52

Point er da ligegyldige, og jeg har rigeligt måske dukker der en op med en fin kommentar der er en belønning værd.
Jeg har nogen gange syntes, at rep., sfc /scannow med videre er for smartat slynge ud i tide og utide, men dig ville det så have hjulpet. Interessant