/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Louise Hart
Fra : Franksp
Vist : 601 gange
20 point
Dato : 14-06-02 22:43

Jeg vil meget gerne bede om flere oplysninger om den CD med Louise Hart. Jeg har d.d. prøvet at få fat i den i Axel Music på Hovedbanegården i København. De gjorde et stort stykke arbejde på computeren, men kunne ikke finde noget som helst.
Jeg er også interesseret i nummret: It's OK

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 14-06-02 22:50

du kan prøve på www.cdon.com

May

Accepteret svar
Fra : Picasso

Modtaget 30 point
Dato : 14-06-02 22:53

Har du set at der er andre, der har spurgt om selv samme i starten af Maj? Der skrev de at der var tale om filmmusik - altså et soundtrack - men at nummeret også var udgivet som single på Medley.

Ved ikke om det kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-06-02 22:54

Der er ikke noget...... Desværre. Hvem er hun egentlig?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-06-02 22:56

Her er det spørgsmål Picasso henviser til: http://www.kandu.dk/dk/news/164540/groupid/20209

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 14-06-02 22:57

Her er adressen på den dag de har skrevet om emnet:

http://www.kandu.dk/dk/news/164540/groupid/20209

Du kunne jo evt. 'efterlyse' ham Bent F. eller skrive til hans e-mailadresse for at høre i hvilken butik han fremskaffede musikken - for det ser da ud som om at han har været tilfreds med det svar han fik på daværende tidspunkt.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 14-06-02 22:58

Okay, du var lidt hurtigere end mig IceCap. Ps. god debat med Zonker Det er sgu underholdende at følge med fra sidelinien.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-06-02 23:17

Hehe, ja ikke. Det eneste jeg egentlig ønsker er at der er en vis seriøsitet herinde. Jeg afventer spændt hvad han har at sige.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 00:06

"Franksp" <Franksp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4usO8.45924$N46.1674478@news010.worldonline.dk...
> Jeg vil meget gerne bede om flere oplysninger om den CD med Louise Hart.
> Jeg har d.d. prøvet at få fat i den i Axel Music på Hovedbanegården i
> København. De gjorde et stort stykke arbejde på computeren, men kunne
> ikke finde noget som helst.
> Jeg er også interesseret i nummret: It's OK
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Har du prøvet med Audio Galaxy www.audiogalaxy.com ?
Man kan finde meget der man ikke kan finde andre steder.

Venligst Per

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-06-02 08:21

Soundtracket med Louise Hart udkommet her til august.
Pladeforretningen Fredgaard har undersøgt det for mig, bl.a. ved at kontakte DR som har en "prøve-udgivelse". Derfor hører man den tit i radioen.
Jeg glæder mig til udgivelsen, som jeg allerede har bestilt.

Kommentar
Fra : deterjomig

Dato : 02-07-02 14:03

Louise Hart's nummer "OK" som bliver spillet på P3 er fra filmen OKAY med Paprika Steen i hovedrollen og der er ikke noget Suondtrack til filmen. Paprika og bror Nikolaj synger "It's OK" til filmen, som er at finde på Nikolaj Steen's "Closer & Live".
Louise Hart kommer vist med en plade senere på året !?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-07-02 18:18

Den melodi "It's OK" som deterjomig skriver om, er ikke den melodi jeg tidligere har efterlyst. Den bliver ganske rigtigt sunget af Paprika og Nicolaj Steen.
Den med Louise Hart, som jeg har bestilt, udkommer til august. Melodien hedder kun
"OK"

Kommentar
Fra : deterjomig

Dato : 20-08-02 12:59

Jeg ved godt har Louise Hart's nummer ikke er det jeg omtalte(men omtaler jeg ikke begge numre - jo jag gør da !!). Louise er lige kommet med et nyt nummer der bliver spillet på P3, så mon der ikke snart er en cd på vej - det glæder jeg mig til !
Du kan finde "OK" på www.msn.dk/okay

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-08-02 19:15

Jeg vil gerne hermed sige tak for den hjælp DETERJOMIG har ydet mig. Jeg har prøvet at gøre som du skriver. Ja, det er den rigtige melodi. Endnu engang tak.
Pladen med Louise Hart som skulle ha' udkommet d. 19/8 er desværre blevet forsinket. Nu kommer den først på gaden d. 23/9

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 10-11-02 00:38

"Franksp" har du fået fat i pladen nu ?

Hilsen tidligere "det er jo mig"

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-11-02 14:50

Ja. Den udkom d. 23. september og jeg havde bestilt den hos Fredgaard.
Pladen hedder kort og godt: Louise Hart på plademærket EdelMega nr. EMR014160-2.
Den indeholder mange gode melodier.

M.v.h. - franksp

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 02-12-02 00:39

franksp, har osse selv købt den da den udkom ! den er okay...
du skulle prøve at lytte til stripclub junkies - de er fede !!!