/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
nogen der har set en kakadue
Fra : assies
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 25-06-04 21:48

Kakadue er fløjet fra vestsjælland. den er hvid med rosa kindfjer, top og hale. den er tam men noget reserveret over for fremmede. hvis du har set den eller tror du har vil jeg gerne have det af vide min e-mail er assies@jubiimail.dk sidst set 23/6-04

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-06-04 22:14

Håber du finder den. Har selv 2 fugle, så jeg føler med dig.
Har du prøvet at sætte sedler op, kontakte politiet, diverse dyreinternater i området, efterlyst den i lokalavisen?

The1best

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-04 04:03

Sørgeligt!!
Jeg kunne da sætte en seddel op hos den lokale købmand (Albertslund)
Hvad skulle der stå ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-08-04 13:34

kakadue forsvundet den er hvid og med rosa kindfjer,top og hale den er tam en noget reserveret over for fremmede. hvis du har set den eller tror du har vil jeg gerne have det af vide mit tlf er : dit tlf nr ( hvis du har et bildet af den kunne du jo sætte det nede under (evt.. en lille dusør på ca 100 kr hvis du holder meget af fulgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-08-04 13:47

Den er vel hjemme nu !
Det er nok assies der er blevet væk !