/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er alle de gamle kandu'er??????????~
Fra : 3773
Vist : 990 gange
500 point
Dato : 25-06-04 21:23

Tja, overskriften siger alt.

Så lige Solgaard spørger lidt igen.

Hvad med Fjordglimt, Ruder4, Fnolleren og en frygtelig masse jeg ikke lige kan huske nick'ene på? Har de fået nyt nick? Gider de ikke kandu's skod-server mere. Gider de ikke kandu's inkonsekvens, og manglende respons mere (uha hvor har serveren kørt ringe idag).

Ram'se og frida er blevet tiltet - det har jeg fattet, så de kan ikke være undskyldningen længere (selvom kandu mangler et eller andet, når vi ikke skal læse Ramses ordskvalder længere).

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 25-06-04 21:33

Mon ikke de fleste har fået nyt navn,jeg syntes man kan genkende måden at svare på hos flere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:35

Du må være enaf dem med nyt navn hvis du kan genkende nogen gamle brugere, Fjante

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 25-06-04 21:39

Nyt nick

Men som årene går så får man meget andet at tænke på. For mit vedkomne har jeg mit 37-timers job + overarbejde + 2 timers daglig transport og min nye hjemmeside.

Men jeg følger da stadig med

www.konkurrencesvar.dk alias e.p. alias uffe29

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-06-04 22:52

Jae her mangler sku nogle typer
Og dig konkurrencefreek du bruger enhver lejlighed til at promoverer din side det er lidt kedeligt i længden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 25-06-04 22:55

Selvfølgelig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 23:07

Vandt sgu et 1 dags krydstogt til norge igennem dit nyhedsbrev konkurrencesvar!! Aner bare ikke hvad jeg skal bruge det til! Havde jo håbet på 1 års fri levering af frysemad!

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 500 point
Dato : 25-06-04 23:10

Joe. Der mangler mange af de der skrev flittigt i 2003. Eks CLAN.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 23:13

Egentligt siger det her jo bare at Kandu er et aktivt forum 3773! "For de gamle der faldt, kom der ny overalt"

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 25-06-04 23:17

Haha.....tedd....

Jeg forventer at løbe med de 75.000,- som der var med i sidste nyhedsbrev (er også her: http://www.konkurrencesvar.dk/konkurrencer_1.html )

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 23:21

De samme og samme problemer, i længden bliver det trivielt og man søger nye udfordringer, de samme diskusioner, de samme problemer med Kandu, både hvad angår respons på skrivelser til/fra dem, og den til tider, ret ofte helt umulige langsomme forbindelse, de forbedringer kandu nu har lovet i mere end 3/4 år. Alt sammen medvirkende til at flere og flere "stiger af".
Nye kommer til og bruger både arme og ben, og lad dem endelig, og måske, ikke for at rippe op i noget, men til tider kan man godt savne ram.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 23:25

Nu holder du ævlebævlebye (bare for at råde lidt bod på "savnet"). Der er da originaler nok tilbage at foragte.
Men ellers har du nok ret Ellebye, der er heldigvis andet i livet end dette forum

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 23:27

Ja du er vist i dit nostalgiske hjørne ellebye!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 23:27

Og ja, jeg glemte lige alle de efterhånden kommercielle indslag som snart udgør 20% af hele kandu, og tilsyneladende den manglende interesse fra kandu's side for at gøre noget ved problemet.

Jo det er godt forum hvis man vil tjene penge på at unlocke mobiltelefoner, modtage evt. gaver fra konkurrensesvar, modtage mails med reklamer, osv. alt i alt kun med til at gøre kandu ringere, intet er som det var, og meget har ændret sig i negativ retning, blot i min korte tid på kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-04 23:32

Jeg er ikke en af "de gamle", men CLAN har jeg da set herinde indtil flere gange.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-06-04 23:35

Jeg er her indimellem - med lavprofil *G - nåede lige et punkt hvor jeg blev usigeligt træt af visse personer, men undvære Kandu helt - det kan jeg ikk' så kigger ind med jævne mellemrum.

Ja Kandu har ændret sig meget .... ang. skodserver m.m - ja så er der kun een ting at sige, jeg synes jeg er vant til det, det har jo været sådan altid. Ikke dermed sagt det ikke kunne blive (og burde blive) bedre ...

Synes der har været mange søde og rare folk herinde (og det er der stadig) en overgang blev det altså bare for underligt, ulækkert og alt for personligt, og slet ikke det man kunne ønske fra et forum ... det blev ligesom for meget.

Så det var i hvert fald et svar for mit vedkommende... så er her stadig og nej har ikke andre nick's

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 00:24

Om et par år er jeg også blevet gammel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-06-04 00:30

Ork, det varer længere, før jeg bliver det

Så nu må jeg hellere få min skønhedssøvn

Hanne

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 26-06-04 00:49

Jeg tror, at kandu går hen og bliver ensformigt, hvis man bruger for meget tid her, pga.

- Skodservere
- Trivielle/ligegyldige indslag (specielt dem om katte )
- Mange dårlige, ja ligefrem ubrugelige tips
- Dårligt fungerende points-system
- Kedelige tråde, som afslører, at folk i virkeligheden keder sig

Dels på grund af det ovennævnte tror jeg, at der er mange der forlader eller 'glemmer' kandu.dk. De gamle kandu'er som du efterlyser, brugte denne side til meget andet end blot en portal hvor de kunne få/give hjælp. De opbyggede en personlighed her, og brugte derfor meget tid her. Men stille og roligt kom kandu til at kede dem, og derfor tror jeg de lader siden være i et stykke tid.

Der skal dog ikke herske nogen tvivl; Kandu er stadig en kanon side at få hjælp fra. Der sidder mange dygtige mennesker bag skærmene. Jeg har fået hjælp her mange gange!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 01:18

Egentlig er jeg ikke spor ked af den store 'udskiftning' og gennemtræk af brugere. Vel er det rart at der findes nogle profiler man kender og kan forholde sig til, men kandu.dk er jo som NielsPT er inde på; ikke et blot et sted at slå tiden ihjel, men et glimrende site til personlig udvikling. Det er synergien og de nye vinkler på kendte spørgsmål, der gør det interessant at hænge på ...for mit vedkommende. Jeg ved mangt og meget, men der er altid mere at hente. Ikke mindst inspiration til nye løsningsmodeller.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-04 04:39

Og hvem er det så lige der donere nogle penge til netværk,server,vedligeholdelse af kandu ?
Hvad lever kandumanden egentligt af ?
hvor må det være anti-opmunterende at intægten består af brok for slid.!
Selv har jeg flere domæner, som vel egentligt kunne bruges ala' kandu.
men jeg har problemer nok i forvejen !

Citat
Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det.
Storm P.

Citatet gælder osse mig selv.

Selv laver jeg el og pc'er for venner/bekendte, for en kop kaffe.
bagefter når deres gamle L... ikke virker som de vil have.
så er det lige pludselig min skyld.

Det er det såment osse når at man har foræret dem de stumper (kabler/blæsere/mus/tastatur..osv.),
som de vel bare ikke gad at skaffe/betale selv.
Ja jeg burde vel give dem kaffen igen.
Ialt er jeg småt begyndt at holde min mund når folk har pc'rod.
så nu er det ikke længere min skyld, men kazar's og hvad de nu hedder.

Ps.
Kunne dette være den savnede ram2's hjemmeside http://www.neglesvamp.dk
Det ikke noget jeg mangler. men navnet er jo nævnt jævnligt..
BB= Brug og Brok.

Natmaden alias Jørgen alias menneske.

Ups. Nu gjorde jeg det selv...

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 26-06-04 04:48

Hej med jer alle!

Jeg har brugt megen tid på Kandu og kigger da også ind rimeligt tit; men jeg har flere gange ytret ønsker til Kandu - bl.a. vedr. pointsystem og lodtrækning m.m.

Forbedringer og ændringer er blevet lovet flere gange; men jeg kan desværre ikke få øje på dem.

Det sker sjældent, at jeg kommer med mine meninger, kommentarer og forsøg på at hjælpe - men det hænder da.

Det er da også dejligt, at der er andre der er parat til at hjælpe og efterhånden kan man få mange svar ved bruge søgefunktionen - hvilket jeg tror der er mange nye brugere der gør - men desværre ser det ud til at søgefunktionen ikke bliver brugt ret meget - når der skrives tips.

Jeg synes stadig at Kandu er kanon og jeg får da også jævnligt god inspiration fra flere brugere og foreløbig - så er jeg ikke stødt på andre steder, hvor man kan finde og få oplysninger / svar / forslag til næsten alt.

Med håb om et hurtigere, endnu bedre og mere stabilt Kandu!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-06-04 05:21

Heysa 3773 SOL
Som du kan se er de fleste her endnu også de gamle spørgere, he he

Jeg logger ikke på kandu hver dag, som jeg gjorde det i starten, jeg har simpelthen ikke så meget brug for det. Jeg er i stedet startet med (på andet år),endelig at gøre noget mere ud af slægtsforskning og det er tidskrævende. Jeg bruger dog jævnligt slægtforsknings-tråden her på kandu.

Jeg savner da også et par stykker, men ved også at folk får andre interesser.

Dem af jer der kan huske det gamle jubii med den lille skude, tilbage i 90erne har jo også set store ændringer på skibet. (bare et eksempel).
Selvom det var en chat, havde vi meget ud af at hjælpe hinanden i tekniske og kandu-agtige spørgsmål.
De "gamle" fra jubii har nu lavet deres eget lille forum og jeg får stadig en mail ind i mellem, det er jo ren nostalgi.

Her på kandu er der ikke sket så store ændringer i selve opsætningen, til gengæld er der kommet en masse nye yngre kræfter til.
Det kan være positivt, selvom mange af dem ikke helt har forstået meningen med kandu. Mange af de nye blander deres egne meninger, moral og holdninger ind i et spørgsmål fra en bruger, det er jeg personligt lidt træt af.

Efter min mening skal man bare svare og hvis man vil vide mere om et konkret spørgsmål, kan man bede spørgeren venligt om at uddybe. Ved man ikke hvad man vil svare, så burde man holde sig væk fra netop dette spørgsmål.
Der er jo masser af andre nye spørgsmål, hver dag man kan tage fat på.

Tipsene, bliver generelt dårligere og dårligere, det er ærgelig der var tider, hvor man f.eks sammen med et link fik en forklaring eller ingen link og bare et rigtig godt og brugbart tip.

Men som skrevet, tror de har fundet andre græsgange.

Dem der fundet herind til dit spørgsmål, er her jo og du er her endnu, så det er da dejligt at se alle de gode tilbagemeldinger du har modtaget her.

God dag til alle fra maya123

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 26-06-04 07:22

Jeg er mest med på sidelinien idag - somsagt i andre indlæg - samme probemer og debatter om og om igen.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 26-06-04 09:09

hej jeg er med fra iår. og det har givet mig temmeligt meget kendskab til mange ting- noget ser i gennem og andet- spørger jeg eller giver tips om.
Er godt tilfreds med at der både er nye og nogle afde gamle Kanduer.
Hilsen Karin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 09:45

natmaden -> Næeh... jeg tor ram2's site mere ville ligne dette : http://home19.inet.tele.dk/falf/ Tjeck lige Webmasters sproglige kendetegn.

Så vidt jeg kan se er Kandu.dk sponsoreret (..eller hedder det sponseret ?) af det diskrete reklame banner i toppen og de firmaer der levere månedens præmie. Reklame værdien og dermed indtægten afhænger af, hvor mange hit's og hvor mange unikke brugere der benytter sitet.

Med hensyn til de firmaer der levere månedens præmie kunne man forestille sig en udvekslingsaftale om f.eks. kildekode, test resultater og hardware fejlfinding. Kandu.dk tager jo 'patent' på vores viden via ophavsrettighederne.

Man kunne også forstille sig (..hvis man er lidt paranoid) at reklame tingen blot er for at skjule at diverse organisationer som : Anti Pirat Gruppen, PET og FET som let kunne tænkes at have interesse i at drive dette site. I så fald kan de jo ikke afsløre sig selv ved god service, fejlfri drift og super hurtige servere. De kan så få fat i de lidt for smarte brugere, da de jo pludselig får deres adresse forærende.

Er der overhovedet nogen af jer andre der har tænkt i disse baner ???

</PARANOID>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 09:57

Det hele kunne jo også være et psyko-socialt eksperiment af en gruppe forskere, der er ved at skrive et videnskabeligt papir om samfund i cyberspace.

Er der flere der har konspirations teorier ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-06-04 10:50

Hajza MOLO

Ja da, jeg tror mere på, at det er vores afdøde bedsteforældres venners site, (det har ikke noget med slægtsforskning at gøre). Kunne forestille mig at bedsteforældrene har siddet og pralet af os, et eller andet sted i det hinsides og nu vil vennerne finde ud af, om vi nu er så kloge, gode, fantastiske og opfindsomme, som besserne har pralet med.

Det er helt ærligt, det jeg tror............resultatet.........hhmmmm, ved jeg ikke om vi nogensinde får at vide, men hvad pokker, vi ved det jo nok inderst inde selv.

Du skal ikke grine PÅ mig, dette er min teori og du bad selv om den, he he....
GOD WEEKEND, det regner endnu på Amager. ÆV
MVH maya123

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-04 12:01

Jeg er her da også (lidt små-gammel)
Eyvind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-04 12:27

Alder har ingen betydning, med mindre, at man er en ost !
God week-end.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 15:38

natmaden -> Nåeh... så er det derfor her lugter sådan

Selvgod alle sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-06-04 15:56

Der er jo nogle, der ligesom vin, bliver bedre med årene

Hanne

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 26-06-04 16:20

Hej hanne---- hvor vil jeg give dig ret. at der er nogle også bliver bedre og bedre- også i erfaringer . så man kan snakke med andre. Karin

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 26-06-04 23:31

Wauw, så var det sgu sandt hva' de sagde i TV midtvest....Ævlebævle savner Ram
(din f****** JUDAS)
Lad mig med det samme sige, at det kan jeg sgu godt forstå - Kandu er jo blevet et dræbende kedeligt site siden du med dit latterlige selv-stimulerende
"apotekerjuragnubberi" (kandu -onani) fik både ham og undertegnede smidt på porten herfra*LOL*

Findes der virkelig ikke flere mindreårige sportsglade eller ligesindede uskyldige unge mennesker, som du (bollerister ævlebævleby ) kan tryne med dit store vid og din veludviklede retfærdighedssans??

***************************************************************

Nå, hygger I jer ellers?? - og hej 3773, dig savner jeg skisme, samt nogle få andre
Du har dine meningers mod, hvad er mere end man kan sige om så mange
andre herinde. Siden mit exit har det vist sig, at Kandu er spækket med så
mange vendekåber, spytslikkere, rygklappere og andet "godtfolk", at det er til
at brække sig over....

Uhhh ja, det skrev jeg sgu - og gu' ve' hvem det er jeg her tænker på??...Nå, op i røven med det - disse Hofsnoge ved godt selv hvem de er - Ikk' ??

Hmm.... nye nicks, fordi man ikke vil genkendes med de gamle........
naaaaaaaaaah det bruger vi ikke, vel Fnoller? Vi styrer pænt vores provinsielle nysgerrighed uden brug af profilen Truttemus m.fl....right? …..Luk liige et vindue op søster, her stinker af din ”hypokritical” odeur, og du er saftsusemig ligeså så nem at gennemskue nu, som før*GGG* (skulle der være sammenfald af nomenklatur er det ganske utilsigtet )

Det var det…..Ingen ping pong herfra. Jeg er snart ude herfra igen…….Den ordner du Ævle, som du plejer - ikk’??

Hov…..skulle da lige hilse fra Ram, og sige han stadig knuselsker sin Frida, hvis ellers det har nogens interesse....... andet end min

Med venlig hilsen - fortsat god aften og bla bla bla (som Briani ville ha' skrevet)

Frida

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-06-04 23:47

Frida du er lige så perfid og fantasiløs som altid
Din ikke særligt gode ven
Bjarne

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 26-06-04 23:58

Slå ordet perfid op min ven og påvis at jeg et eneste sted i mit indlæg er perfid....Du kender tilsyneladende ikke ordets betydning*GG*

Sjovt du lige er den første der kommenterer mit indlæg, da du jo ellers er førende i gruppen der elsker at hade/foragte mig......Men BjarneDum.....jeg indrømmer gerne,
at jeg elsker, at du elsker at hade og foragte mig. Og Gud fri mig for dit venskab,
hvis det skulle komme så vidt......På den anden side, med dig som min ven behøver jeg jo ingen fjender

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-06-04 00:02

Øhh..... jeg må da vist indrømme jeg er kommet for lidt på kandu...

Hvad går der lige af dig frida...

e.p. --> uffe29

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 00:03

Hai-San Fihed-Flip

Er alt vel ombord ?

Ja vel..; Fru Kaptajn !

...så la'r vi trossen gå.

For lasten er fuld

..af Perler og Guld !

Kanoner, Kugler og Krudt.

Kanoner, Kugler og Kruuuuuuuuuuuuudt !!!

</MOLO>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:08

Frida har ikke fundet ud af, at hun er som en gammel bil der starter let, men oser og stinker indtil den er varm, og så er den slet ikke interessant mere.
Den gås er så led og ked af sin tilværelse, at hun absolut må ind og genere, Ellebye bare fordi han er lidt retskaffen og hvem siger at det er Ellebye der fik jer ud - det kunne jo være mig eller måske var det en helt tredie FJOLSER!

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 27-06-04 00:14

Hva' så Uffe?? - hva' mener du?? vil du lege??
Det skal være nu inden Ævlebævle får kontakt til kandu, og ber' dem skodde mine indlæg og Proxy Ip:*LMAO*

Næh BjarneD, hvor gerne du end vil tage Ævle's bedrifter på dine skuldre - så har jeg klokkerent belæg for at påstå, at ellebye er den der har kontaktet kandu og foranlediget min udlukkelse via normal IP.....Så knyt du blot sylten....din nar

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:16

...oser videre med et spinkelt ordforråd og evige gentagelser..............

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-06-04 00:17

nej, gider ikke lege med jer..... Jeg vil hellere sige godnatter, og så fjerne fluebenet nederst.....

natter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:18

Fornuftigt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 00:19

Kunne I ikke tænke jer at bruge krudtet her i stedet ?

http://kandu.dk/dk/spg/43757

</MOLOKODE>

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 27-06-04 00:19

Yes Bjarne, Frida fester....hvornår har du sidst gjort det?? eller jeg skulle måske hellere spørge: "Har du NOGENSINDE gjort det"??

Juhuu...Ping pong alligevel - ævle har ikke opdaget mig endnu - eller osse er der optataget hos Kandu

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 27-06-04 00:22

Argh, den skide Barolo smager godt, men sætter sig på finmotorikken*LOL*

Frida (balademager)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:24

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 00:25

Tjaeh... selv nye brugere kan åbenbart finde vej til telegraphen : http://kandu.dk/dk/userview.asp?uid=168152

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Quennie2

Dato : 27-06-04 00:32

Hai San Molo.....
Hva' mener du dog?? antyder du at jeg har dobbeltprofiler
Det er skisme ikke noget jeg (og andre) roder med .....
Næh du, jeg kigger åbentbart for sjældent ind - har godt hørt lidt om dig og dine
be... ...øhh ......drifter*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 01:07

Jeg antyder skam ingenting. Konstaterer blot, selv nye brugere kan finde telefonbogen

Drifter... Quinnie2 ??? Det er vist ikke mig Det må være de andre 3 ..men du kan jo spørge creamygirl, når og hvis hun vender hjem til Århus
http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-04 01:08

Synd Frida ! Engang kunne jeg mægtig godt lide dig.
Det har du slev sluttet , da det gik op for mig at du er Ramt.

I'm gone
over and out

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-06-04 11:53

Bjarne er det noget nyt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:00

En sjælden gang imellem kigger strarup ind og als er i 1 års tid i USA, men vender sikkert tilbage og hjælper arlet med at hjælpe os andre

</MOLOKYLE>.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:03

technet var her for en uges tid siden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 12:09

Catbody er her også.
Kanjegik har jeg ikke set længe.
Skingur savner jeg.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:32

Det gør jeg også emesen Skingur ....kom tilbage !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:37

dk støder man også på ind imellem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:38

Kandu.dk kører temmelig ustabilt i øjeblikket Gad vide om teamet nu igen er ved at slette indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-04 18:53

"via normal ip" *GGGG*
Ja ja ....

det hedder critical ikke critikal - Der er to L' er i ballademager....

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 28-06-04 01:41

Aijjj, hvad skulle os ordblinde dog gøre uden alle disse hjælpsomme "kloge" mennesker herinde*GG*
Mange Tak Fnollerpige for din venlige (går jeg ud fra) irettesættelse af min manglende evne til at formulere mig så selv du kan forstå det…

For resten har jeg bemærket, at du selv har besvær med ordet udmærket…..Du staver det med e "udemærket", hvad der faktisk ikke er korrekt – og jeg går stærkt ud fra, at du (flueknepper som du jo er), bliver glad for at blive gjort opmærksom på denne irriterende fejl, med mindre det altså blot er noget lokalt Sydsjællandsk sprogbavl.

Argh spøg til side – jeg er udmærket klar over det ikke er venlighed der dominerer dit væsen – du er nemlig ikke spor venlig - tværtimod, og jeg kender godt typen der "spiller" interesseret i andres ve og vel uden dog at være det – du kender det osse Fnollerpige - hvis du nu tænker grundigt efter Desuden vil jeg skrupskide på, hvad du kan finde af tastefejl m.m. i både mine og andres indlæg, men interessant er det dog at bemærke, hvor glimrende dit indlæg illustrerer din slet skjulte ondskabsfuldhed pakket ind i sarkasmens ligeså ondskabsfulde svøb.

Nå, så lige et par ord til godnatmaden….Hvis dine sympatier er baseret på, hvem der er "Ramt" af hvem – så er du fan… tyndt ude kammerat *LMAO* Kan lige se det for mig. Silden (din kone ) Får sympati for en person eller flere på venneplan. Natmaden kan ikke lide disse personer – ergo må konen skrotte sine nye venner, eller Natmaden skrotter konen….Du er da dybtgodnat……mad

Hihi og BjarneD kalder mig for en gås. Du skal vide Bjarnemand, at det har jeg fuld forståelse for. Gås er vel det eneste fuglenavn du kan stave til - men sandheden er, at der er meget jeg er en ørn til, jeg accelererer som en mursejler, er smuk som en svane (siger Ram*GG) jeg kan sgu osse te mig som en gammel hejre, og sluttelig kan jeg som en sekretærfugl frygtløst trampe min ofre til ukendelighed*LOL*

Frida Balllllllllademager.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-04 09:38

Davs Frida! Har næsten lige været på din hjemmebane (Lemvig, via Holstebro). Desværre pisregnede og blæste det den dag, så det var ikke de store naturoplevelser den stod på.

Skægt som 500P trækker indlæg.

Kommentar
Fra : Kalliope

Dato : 28-06-04 10:37

Hej 3773

Hvor ærgeligt jeg ikke var på de kanter, vil jo gerne se dig live.... Du skal altså ikke gi mig de 500, for min deportationsven Ævlebævle sørger snart for at Kalliope blir skoddet.

Ps.. Skal hilse dig fra min søde ven spøgefuglen Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-04 11:55

Jo tak da Frida. Vi må se at ses ved lejlighed. Hils Ram!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 18:42

Hut-Li-Hut ... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 28-06-04 19:07

no'n der kaldte?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 19:08

Citat
Skægt som 500P trækker indlæg.

Jammen for tretusindesyvhundredeogtreoghalvfjerde - det er da ikke for disse point
men for at deltage i dit savn.
Eyvind.

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 28-06-04 19:14

Der er åbenbart ingen plæneklippere, at tune her!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:17

Hut-Li-Hai

500 ??? Jeg ka' ik' mærke no'et !

Ps. Nyt kys til flødekagen : http://zl22.y365.com/tupian/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:47

Håber creamy kysser igen : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYSSER>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 19:52

hutlihut > der er pæneklipper på bornholm - men om de kan tunes ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 28-06-04 19:59

det strunter vi i

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 20:10

Nå jeg hopper af her, inden vi overspammer dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-07-04 23:08

Fnollerfj-----
hva fan er du kommet op igen
per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 23:30

bibsamie -> ...med jævne mellemrum, men vi 'fnidre' for meget ....siges der

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 02-08-04 16:14

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 18-08-04 21:55

Hej..... Har lige set at jeg her har tjent 500 Dask. Tak for det

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 09:16

Nu skal vi ned og se Ram2 dyrke pælesidning.

http://www.festihvalen.dk