/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tema
Fra : gril
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 25-06-04 18:05

Hejsa jeg er kommet til at lave midt Windows(2000) tema om og nu kan jeg ikke finde ud af lave det om til Windows standart tema

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-04 18:20

hej !
har du kigget under teme i
start-kontrol panel-skærm-fanen tema

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 25-06-04 18:38

Højreklik på skrivebord
vælg >egenskaber<
vælg fanebladet >Udseende<
Tryk på rullepanelet i >farveskema<
vælg >Windows standard<

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 27-07-04 16:53

Det var ikke til meget hjælp dit svar men det skal jo lukkes

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-07-04 16:56

ok,fandt du en løsning så...????

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-07-04 16:58

forresten har jeg på en windows 2003 server lavet det om til windows 98 teme.det gjorde jeg ved at finde på en indstalleret win98 hardfdsik under windows/tema og vælge det via
start-kontrol panel-skærm-teme-gennemse
så du må have nogle tema for at ændre det.men via den måde kan det godt gøres.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 30-07-04 12:32

lige lidt mere,du skal under administrator i kontrol panel finde det der hedder tjernester eller service på engelsk.der skal du finde , hvis den er den der heeder themes,dobbelt klk på den og vælg i rullegadinet- automatisk,og på tryk på knappen start.
derpå skulle der så være en fane der hedder themes under skærm i kontrol panel (display engelsk)
vælg her gennemse eller browse i rullegadinet,og du skal så finde andre themes med filnavnet - *.Theme klik evt på start-søg og søg efter dem på din pc eller hvis du under me/win98 har nogle du kan bruge evt måske på nettet...????
håber du læser dette,virker i windows 2003 server,men burde osse på win2000