/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Roskilde Festival
Fra : xtx
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 25-06-04 15:48

hey
er der nogen som har nogen gode råd til hvad der er godt at tage med på roskilde festivalen..
mvh xtx

Accepteret svar
Fra : jonassr

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-04 15:56

Jepper du skal tag telt,regntøj, stol, sovepose, liggeudenrlag, ØL, skiftetøj der må blive lidt ødelagt af det mudder der måske kommer ellers tandbørste. man skal ikke have så meget med da der ikke er så mange der går op i sådan ting om man har pænt og rent tøj på hver dag alle de folk der kommer er der for den gode musik og for at feste med hinanden. Så det mest vigtige er at du kommer med godt humør så skal det nok blive sjovt...

God tur hilsen Jonas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-04 16:41

Som tidligere skrevet er festtøj ikke nødvendigt. Pas på hvad du efterlader i teltet. Du kan ikke stole på de andre. Om natten læg evt kamera, mobiltelefon eller hvad du ikke vil miste i midten af teltet, så ingen umiddelbat kan stikke en hånd ind og tage det. Efterlad det ikke i teltet, når du ikke er der. Ja man skulle tro at det var en sikkerhed, men nej. Sidste år mistede min søn hele teltet. Ja sådan kan det gå.
Du skal også huske proviant. Det er på sådan en tur, der bliver spist dåsemad. En god ide er at have lidt med hjemmefra. Det er muligt at tage til Roskilde for at købe ind, men er lidt dyrere p.g.a. efterspørgslen.

God tur.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 25-06-04 16:46

husk dit gode humør, og tag ikke mere tøj på end du kan bære når det er vådt
s_ild

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-06-04 21:06

Gummistøvler plejer at være en nødvendighed pga pløre.

Tag ikke noget med, du vil være ked af at miste. Folk har det med at negle ved den slags arrangementer.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 05-07-04 09:21

festen er slut

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 06-07-04 13:23

Tak for svaret jonassr.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 18-07-04 17:50

Det var da så lidt håber du har haft en god tur selv om det var skidt vejr