/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Skal bruge en patch til Dungeon Keeper 2~
Fra : Marius
Vist : 1192 gange
400 point
Dato : 25-06-04 14:44

Hej

Jeg har et problem med at skaffe en patch til det garmmel spil "Dungeon Keeper 2"

Det SKAL være en dansk v. 1.61 for den fås også i andre sprog. jeg kan f.esk ikke instaler en englisk på den danske udgave af spilet.

Jeg ved godt der er en 1.70 på dansk ude men den ødelæger mange ting i spilet. Der er også mange som også heller vil have v 1.61 fordi tillader alle monster pr levels.

Det skal siges at den er svær at finde men jeg vil blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig!

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-06-04 16:17
Kommentar
Fra : return

Dato : 25-06-04 16:17
Kommentar
Fra : return

Dato : 25-06-04 16:19

ved ikke om disse link kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : Marius

Dato : 25-06-04 16:31

www.3dnyt.dk har jeg send en mail længe tid siden fordi de links hvor man kan downloade v. 1.61 på dansk virker ikke.

Men ellers tak

Jeg vil meget gerne høre nogle flere som har et TIP eller måske selv har den...

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 400 point
Dato : 25-06-04 16:44

ok så vil jeg ikke lede mere nå det ikke virker håber du finder hvad du søger

Godkendelse af svar
Fra : Marius

Dato : 25-06-04 21:36

Jeg har nu fåde lov til at downloade den patch jeg søgte efter. Der var en hos www.3dnyt.dk som var så venligt at han opretede den på FTPern.

retrurn : Selvom jeg have send en mail til www.3dnyt.dk tidliger på dagen inden jeg skrev på www.kandu.dk vil jeg accepter dit svar. Du forsøget at hjælpe mig og det skal du have tak for!