/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sex and the city smykke....!
Fra : nytcam
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 25-06-04 13:50

Hejsa

I et par afsnit af sex and the city serien der kørte på tv 3 havde hovedpersonen carrie i nogle afsnit en halskæde med et vedhæng med hendes navn på...
Jeg har en gang haft internet adresse på hvor man selv kan købe sådan et hals smykke vedhæng men kan ikke finde den mere-jeg kan huske det stod i et Okay blad(Bladet der ikk var på gaden særlig længe)
Nogen der kender dene adresse eller evt. ved hvor man eller kan anskaffe sig sådan et smykke..?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 25-06-04 14:43

Jeg har engang fået lavet et i Tivoli, men det er nogle år siden...

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 25-06-04 16:18

Det er et halskæde vedhæng med et navn i sølv som hænger sammen,ikke bogstaver for sig man selv kan sætte sammentil et navn men et helt smykke i sølv.

Kommentar
Fra : vildeand

Dato : 25-07-04 22:01

Har hørt at man kan få dem lavet specielt hos en guldmager.. men det skulle være ret dyrt..

Kommentar
Fra : MiaAndersen

Dato : 30-11-04 21:02

Hej.. Jeg er også selv meget interreseret i at få denne halskæde! Og har fundet en side der sælger dem.. www.diamonds4ever.dk
Og så ude i højre side kan du finde dette produkt!