/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 backup
Fra : dr0zie
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 25-06-04 12:33

JEg skal til at installere hele min windows om igen, hvordan tager jeg en backup af alt fra Outlook 2003
ALtså alle mails alle mapper alle e-mail kontoerne og alle kontaktpersonnerne?

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 25-06-04 13:33

Hej
Jeg har gjort det, at jeg i "filer" vælger "Impoter og eksporter", så vælger jeg "Eksporter til en fil" og derefter "Filen med private mapper (.pst)".
Nu skal du markere "roden" (dvs. "Private mapper") og sikre dig at der er flueben i "Medtag undermapper".
Derefter skal du fortælle hvor filen skal lægge sig. Hvis du har mange e-mail m.m., så kan det godt tage et stykke tid, men du kan hele tiden se at der "flyver" dokumenter.
Når du skal have backup'en ind igen, så er det tilsvarende menu, men selvfølgelig "Import".

Venlig hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-06-04 13:55

tager jeg sp backup af mine e-mails kontier du ved pop3, koderne , brugernavne osv..
der er mere end en konti

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-06-04 13:56

og af reglerne

Kommentar
Fra : Bo_H_Moeller

Dato : 26-06-04 07:20

Hejsa

for at tage backup af dine konti detaljer (MINUS password) - altså usernavn burde du kunne bruge et program under START/MICROSOFT/VÆRKTØJER der hedder "gem indstillinger". Dette gemmer alle dine indstillinger inkl evt signatur men husk ingen passwords bliver gem (naturligvis)

Mvh Bo

Kommentar
Fra : Bo_H_Moeller

Dato : 26-06-04 07:24

... en anden god "finte" er at jeg har taget en "image copy" (norton ghost) af mit system efter nyinstallering inkl de programmer jeg bruger mest som office og andre utilities, det gør at jeg hurtigt kan genetablere det hele uden at skulle igennem 2 dages helvede med at installere ALT igen

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-06-04 11:39

mmm begge jeres svar har været til gode, så leo hvis jeg giver dig 50 kan du så gvie bo 25? eller?

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 27-06-04 15:06

Hej dr0zie
Ved ikke lige hvordan man deler point, men giv du bare Bo alle sammen.
Jeg bruger selv "KanDu" til at løse problemer, ikke til at samle point.
Hilsen
Leo Lund