/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express og ofir mail
Fra : Yumatci
Vist : 1767 gange
100 point
Dato : 25-06-04 10:29

Hej jeg har en gratis mail på ofir og jeg tænkte om det kunne lade sig gøre at få sendt mine mails til outlook express i stedet for ofir og sådan at jeg kan skrive mails der inde fra altså nærmest sådan at jeg opretter outlook express til at kunne gå ind på min ofir konto og hente mine mail og sende mail igenem min ofir mail også kan det lade sig gøre og hvordan???

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-06-04 10:38

Nej
Kort og præcist, men desværre korrekt

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 25-06-04 10:53

Undskyld jeg blander mig men kan Outlook Express overhovedet hente post fra nogle af de "gratis emails konti" man kan oprette på nettet.

Mvh Jysch

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-04 13:16

Som der står i deres support og som BP siger nej det kan ikke lade sig gøre!
http://mail.ofir.dk/hjaelp.asp?l=&d=#outlook
Til Jysch spørgsmål! Ja det kan OE godt, det kræver dog at kontoen kan opsættes som pop3! De eneste webbaserede der virker på OE er så vidt jeg ved MS egne! MSN og Hotmail.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 25-06-04 19:04

Ok men det var fordi jeg skulle se ipen på en mail jeg har fået er der andre måder end at køre den i outlook kan man ikke se ipen fra ofir???

Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 28-06-04 07:54

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 28-06-04 08:51

Jeg siger også tak

God sommer
Jysch