/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ellebye's forespørgsel til KanDu
Fra : Guild
Vist : 424 gange
1 point
Dato : 25-06-04 01:18

Specielt til Ellebye .. men også til alle andre !
Hvad har KanDu svaret på den meget seriøse forespørgsel .. som man lovede et svar på i april ??
For øjeblikket har jeg over 100 ubesvarede indlæg .. ikke fordi jeg vil have point .. men spørgerne må da kende "lukkketid" ?
/PG

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 11 point
Dato : 25-06-04 02:05

Intet absolut intet.
Da det er et Kandu spørgsmål, vil jeg hermed godt anmode Kandu om at gennemgå deres ubesvarede spørgsmål. Det er ret frustrende at tilstile spørgsmål til Kandu, men at man intet svar får.
Jeg og andre har fuld forståelse for åbenbare problemer med kandu, det være sig sløve hastigheder, eventuel implemtering af et nyt kandu, men det kandu godt kunne gøre, er i det mindste at besvare spørgsmål, uanset svaret.

Jeg skal herfor mindelig bede kandu om at komme med et indlæg angående det stillede spørgsmål, eller sende en mail til mig.

På forhånd tak.
Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 02:12

>Guild
Jeg kan kun følge dig, jeg er vel også involveret i næsten lige så mange spørgsmål, og det er rent ud sag mø.... irriterende at spørgerne ikke "gider" lukke deres spørgsmål.
Men jeg skal da endnu opfordre alle superbrugerne til at "undersøge" en eventuel spørger, om personen har "noget udestående", og hvis dette er tilfældet, anmode spørgeren om at lukke sine spg. før man besvarer flere, det kræver dog at alle er med, samt at ingen alligevel besvarer spørgsmålet, blot i håb om at få disse for alle forbistrede point.

ellebye

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-06-04 02:22

Hej ellebye !
Vi er helt enige .. men det må være KanDu, der skal besvare din seriøse henvendelse ! Hvad Kandu vil gøre .. ja det kan vi jo kun glæde os til !
Jeg vil foreslå, at alle "annulerede" point bliver brugt til gratis indgangsbilletter, når Danmark og Portugal mødes i finalen ! (Junior skal selvfølgelig med !)
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 08:26

Hej Guild!
En fin ide, så må vi blot håbe at Portugal når finalen.

Jeg skriver lige til Kandu, og beder dem om at komme med et indlæg til dette spørgsmål, inden der går smalltalk i det.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 08:38

Jeg har lige postet følgende skr. til Kandu:
---------------------------------------------
Kære Kandu.

Jeg har tidligere skrevet og forespurgt, hvorvit det er muligt eventuelt at få slettet gamle spørgsmål eksempelvis hvis de ikke har været lukket efter 3 måneder.

Må jeg venligst bede jeg kommentere forslaget hvorvidt det er muligt.
Det kan eventuel gøres ved at lægge nogle ord i dette kandu-spørgsmål : http://www.kandu.dk/dk/spg/43673

I behøver såmen ikke komme med de store udredninger, blot om kandu finder ideen god, og om det overhovedet kan lade sig gøre.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
------------------------------

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 08:56

Jeg vil samtidig gerne opfordre kandu teamet til oftere at reagere på brugernes spørgsmål/kommentarer stilet direkte til Kandu.dk i denne kategori, samt at besvare seriøse e-mails der omhandler driften af servere, programmel og database.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-06-04 09:18

jeg følger lige med fra sidelinien
Hav en god dag.
Natmaden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 10:54

Med hensyn til ikke at lukke spørgsmål så er der jo adskillige brugere, der i utilfredshed med svarene nægter at give point til nogen og det selv om de samme brugere stiller spørgsmål der er så upræcise, at man skal være meget heldig for at ramme den rigtige løsning og så er der alle dem der ikke engang gider, at melde tilbage når nogen ønsker uddybelse med flere informationer eller tilbagemelding på en løsning før de kommer med flere forslag. Nogen "glemmer" (selv om de får en mail) alt om spørgsmålet, men andre er så arrogante at de stiller et nyt spørgsmål om hvordan man sletter sit spørgsmål når man ikke har fået det ønskede svar, også selv om de aldrig har kommenteret noget som helst i det første spørgsmål.

Enten er de pågældende totalt ligeglade eller måske skulle Kandu lave en bedre forklaring på hvordan man bruget sitet. Måske skal der flere punkter på i FAQ'en.
Bortset fra det burde ubesvarede lukkede spørgsmål håndteres anderledes da de jo ikke bibringer noget positivt til "vidensbasen".
Bjarne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-04 12:09

Hejsa alle sammen

Ikke for at starte en gang "smalltalk", men jeg vil altså hellere ud at spise end til fodbold

Over and out

Weekendhilsen

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-04 12:11

Jeg glemte liiige det vigtigste i ren iver:

Jeg bakker jer fuldstændig op mht KANDU's manglende interesse i deres brugere!

Hanne

Kommentar
Fra : HaiSan

Dato : 25-06-04 14:27

Domain: kandu.dk
DNS: kandu.dk
Registered: 2000-09-13

Registrant
Handle: EA2059-DK

Name: Estreet ApS
Address: Klosterparken 22,
Postalcode: 2680
City: Solrød Strand
Country: Danmark
telefon: +45 56 13 10 13
Email: pawel@finkielman.dk

Prøv dog at ringe til Paw.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 16:38

Hai San HaiSan.

Ny bruger ???

Tillykke og velkommen på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-06-04 09:45

HaiSan,
Jeg tror vil alle kender "personen" bag sitet, men det betyder ikke nødvendigvis at vedkommende har noget med kandu at gøre, og hvis i så fald, ville en henvendelse af denne vej være i strid med lovgivningen, da oplysninger om personers hjemmesider IKKE må misbruges/udnyttes.

Men herfra skal også lyde et velkommen.

ellebye

Kommentar
Fra : HaiSan

Dato : 27-06-04 06:26

Vil det sige, at hvis man slår op på http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=kandu.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da og ringer til et tlf. nr. der er angivet der, er det misbrug og udnyttelse og dermed i strid med lovgivningen??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-06-04 08:09

Dette er hvad ser ved dandomain står under ejeren af et domæne.
------------------------------------------------
Any use of this material to target advertising or similar activities
are explicitly forbidden and will be prosecuted. The DK Hostmaster A/S
requests to be notified of any such activities or suspicions thereof.
------------------------------------------------

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 05-08-04 18:05

Tak for svaret ellebye. "Vi" kommer vist ikke videre med Kandu´s bagmænd.
/PG