/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Trådløs Tastatur
Fra : Gumar
Vist : 284 gange
50 point
Dato : 25-06-04 00:37

Jeg har problemer med min trådløse tastatur ,i perioder forsvinder forbindelsen til PCeren ,hvorimod musen er ok.
den hedder Wireles Desktop.Mon der er noget man kan gøre.Jeg har skiftet batterier et par gange for at være sikker på at det ikke var det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 00:45

Er det infrarødt eller med radiobølge? ligger der noget mellem tastaturet og receiveren?

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 25-06-04 11:11

....hvis det er fra Siemens/Fujittttsu så smid det ud....! de virker ikke mere end 1-2 år

mvh