/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad er det værd?...
Fra : hvidtiger
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 24-06-04 15:52

Jeg har tænkt mig og sælge en Piaggio zip fra 1998 da det er synd den bare står under pressening og ikke bliver brugt..Bedre hvis der skulle være en der kunne bruge den..

Men hvad kan man få for den..Det er det store spørgsmål..

Det er en Piaggio Zip fra 1998 og har snart kørt 6000km..Nogle ridser rundt omkring, men dog ikke det vilde..Den er faktisk rimelig pæn når den bliver pudset op...Det hele fungere på den af det elektriske og intet smadret..Der sidder et Polini Corsa kit på, Polini speed control, Arreche powerfilter(Originale luftfilter medfølger), Amal 21mm karburator, carbonblade på indsugningsstuden, ny rem på oliepumpen og ny indsugningsstuds..Klar til og sætte på, men skal dog lige justeres først..Men det skal al tun jo...Dog er der ingen udstødning med...Tunsættet som jeg lige har beskrevet har kun kørt 300km...

Men hvad tror I jeg kan få for den???

Venlig hilsen Tigeren

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 24-06-04 15:56

Skal lige siges at sættet sidder på scooteren..Kom til og skrive at det er klar til og blive sat på, men det er en fejl...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-06-04 16:12

Ca. 6.000kr.

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 24-06-04 16:24

Davs Mordex!...Tror du virkelig at jeg få så meget for den???Man skal jo makke lidt med den før man begynder og køre på den..Men som man nok godt kan regne ud, så har den kørt 300km med sættet..Så køre det kan den...Men oki kan jo prøve og lige shine den lidt op og sælge den...

Aaarghh kan ik hitte ud af det her!!!!....Hvis du kørte med et tun og scooteren køre ca ens med en dysse 90 og en dysse 100..Hvad for en vil du køre med???Køre også godt med en dysse 80, men det er vidst for lidt til den når jeg køre med alukit og hele svineriet..Oki dog ingen powerfilter og knækudstødning...

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 24-06-04 16:58

Hvis den kører ens med en 90 og 100 ville jeg vælge 100 da der så kommer lidt mere benzin ned, og køler det bedre. Så vil det også være mere sikkert at den ikke sætter sig med mere benzin.

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 24-06-04 17:26

Tak for svaret Mordex.