/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Opætning af printer i Red Hat 7,0
Fra : thomas5
Vist : 387 gange
40 point
Dato : 14-06-02 11:12

Hej Linux-freaks!

- Istedet for at konfigurere en printer i GUI (Gnome/KDE), kan man så ikke gøre det fra TUI'en (DOS) af????

Grunden til jeg spørger er fordi jeg skal ha' en Printer-server sat op med Red Hat 7,0, og puteren er for svag til Gnome/KDE!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 11:17

thomas5 wrote:

> Hej Linux-freaks!
>
> - Istedet for at konfigurere en printer i GUI (Gnome/KDE), kan man så
> ikke gøre det fra TUI'en (DOS) af????
>
> Grunden til jeg spørger er fordi jeg skal ha' en Printer-server sat op
> med Red Hat 7,0, og puteren er for svag til Gnome/KDE!!
>
Jo, skriv printtool i en term.

Gunner.
--
Aktiv i projektet Gnu Skole.
Et projekt med det formål at udbrede brugen af Open Source Software i
grundskolen - til gavn for eleverne.
Se på http://www.gnuskole.dk/undervisningsprogrammer/ hvordan du kan hjælpe.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 13:34

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 23-08-02 09:52

Hej Thomas,

har du fået løst dit problem... eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup