/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre billeder fra 6230 til pc?
Fra : sniperdk
Vist : 710 gange
220 point
Dato : 24-06-04 01:07

Jeg har købt datakabel og har installeret PC Suite. Men det er stadig ikke lykkes mig at overføre billeder eller video fra min Nokia 6230 til pc´en... HOW DO I DO THAT????

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-06-04 08:16

Det har jeg også haft problemer med. Problemet er at du skal have en nyt program til det. De bedste er Mobile Float. Mener det kan hentes gratis. Så kører det. Du har fået telefonen til at "snakke" med computeren ikke?

//Sub

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 24-06-04 09:25

Hej SubZero69. : Jo, de snakker fint sammen. Jeg har prøvet at overføre billeder den anden vej og har redigeret i min telefonfog mm...
Jeg kigger lige efter programmet som du nævner.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-06-04 10:20

Hvad sker der så når du prøver at overføre til computeren?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-06-04 10:20

Hvad sker der så når du prøver at overføre til computeren?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-06-04 10:24

Der er Bluetoth på Nokia 6230... Det er den teknologi I skal bruge. Og det virker.

En Sandberg USB bluetoth koster 400.- med 5 års garanti.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 24-06-04 10:31

Hvis det er "floAt's Mobile Agent" du mener så kan den ikke finde telefonen... Det ser ud som om at programmet er lavet til T610.
Jeg kan ikke prøve at overføre til computeren, får jeg kan slet ikke finde telefonens billeder, musik, film via pc´en. Andre ting virker fint.

Til taliskoko : Nu HAR jeg købt et data-kabel og det skulle kunne det samme. Jeg vil ikke købe 17 ting der kan det samme.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-06-04 10:51

sniperdk kan godt forstå du ikke vil købe 117 ting men en blutool enhed er vej frem hvis du vil ha det til at lykkes og blutoolenheden kan også bruge til mange ander tin såsom at hente midifiler fra din comp og overføre den som ringe toner til din fon god fornøjelse

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 24-06-04 18:03

PROBLEMET ER LØST !
Fra en engelsk side fandt jeg ud af at man bare skal reboote telefonen (slukke tænde), og så er problemet løst, nu kan jeg få adgang til galleriet....

Accepteret svar
Fra : SubZero69

Modtaget 220 point
Dato : 25-06-04 06:20

Sådan. Jeg har også bare en datakabel. Det kan altså helt det samme hvis man bare har det rigtige software.

//sub

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 09-12-05 01:32

Tak for svaret SubZero69.