/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Et godt spil?
Fra : mrm86
Vist : 359 gange
93 point
Dato : 23-06-04 22:51

Kender i ikke et godt PC spil som man bare skal have..

Det er ligemeget hvilken genre, bare et spil som i syntes er kanon..

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 23-06-04 22:54

Helt sikkert Far Cry.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 22:56

Max Payne 1 & 2
Civilization 3
Need for Speed Porsche
Siberia 2
Grand Theft Auto Vice City

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-06-04 22:58

True Crime: Streets of LA

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 23-06-04 23:08

Hvad med nogle bil spil, kender i nogle andre bil spil end lige need for speed?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 23:12

Mercedes Benz world race (flot men lidt ensformig!)

Colin Mcrae Rally spillene!

MS rallye

Corvette er osse flot

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 23-06-04 23:13

Jeg synes helt bestemt at TimeLapse er et spil, der er værd at spille mere end én gang. Men det er ved at være et gammelt spil, der vist kun kan købes brugt i dag. Hvis du vil finde ud af om det er noget for dig inden du begiver dig på jagt, kan du prøve at hente et spil som Cherry Coke udgav som et reklamefremstød for flere år siden. Det hedder Lost Island of Alanna og kan findes her:
http://www.cbv.ns.ca/cdrom/share/download/

Du skal kigge efter alanna.zip

Hvis du kan lide Alanna, vil du også kunne lide TimeLapse og omvendt

mvh Sonja

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 23:14

Så er der Hot wheels serien med de små biler. Kan godt anbefales

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 23:19

Jeg kan nævne et par stykker men de er desværre ikke udkommet endnu,
Dem jeg ellers kan komme på er noget ældre og falder sandsynligvis ikke i din smag

Men et godt bud er NFSU

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 23:22

oh... så kun din post vedrørende Need for speed efter jeg havde sendt indlægget, srry
... gør det noget at det ikke er nye spil med den helt vilde grafik??

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 23-06-04 23:23

Ja..

Det skal helst være rimelig nyt, med god grafik..

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 23-06-04 23:27

... et spil jeg er blivet MEGET afhængrig af... diablo 2.. men man skal jo også kunne lide den slags og gide spille sådan noget.. ellers er sacred det nye også meget godt.. men jeg kommer stadig tilbage til diablo lige meget hvad **GG**

/snortop

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 23-06-04 23:31

Hitman Contracts (fordi det er dansk og det er godt) og det nye Ground Control 2... har ikke selv fået prøvet det endnu men det skulle være enormt fedt hvis man er til RTS

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 24-06-04 00:07

Bilspillet: Insane (det er okay...)

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-06-04 00:19

Jeg stemmer på det gode gamle Grand Prix fra før Jesus blev født

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 24-06-04 09:05

The curse of monkey island er et kanon spil hvis man er til adventure.. Det er skide skægt.

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 24-06-04 10:38

Neverwinter Nights er et kanon fedt spil, med god grafik iøvrigt, der er herudover lavet 2 store expansions til (Shadows of Undrentide + Hordes of Underdark)

Kommentar
Fra : FIFA1234

Dato : 24-06-04 13:09

c&c resident evil apokelips

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-06-04 15:28

Halo
Diablo 2 (Lord of Destruction)
Delta force serien

Kommentar
Fra : schindler

Dato : 25-06-04 00:30

Gothic
Gothic 2
Call of Duty(Mega fede spil)

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 25-06-04 09:06

Der findes en del computerblade hvor at der følger en cd med hvorpå at der kan findes
spildemoer i alle genrer det skulle du måske prøve.

Kommentar
Fra : tedk

Dato : 28-06-04 19:11

Diablo 2 (Lord of Destruction)

Kommentar
Fra : PsycoD

Dato : 17-07-04 14:10

:D

Hmm.. Diablo 2 Lord of destrucion, baldursgate 1 -2 ( ved ik om der er en 3'e" ) Everquest (der findes mange forskellige :) ) neverwings to night, Lands of lord 1.2.3, Warcraft 1-2-3 Starcraft, Age of empires 1-2-3, Deltaforce 1-2, Byg bil med mullemeck :P < min søster som anbefal, Black and White, praetorians, Showgun. dette er ik et spil.. men prøv at find " Magisk 3D farvebog! " < kæresten Anbefal :P

Håber du kan bruge nogen af dem :D Hygge

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:25

Kom du videre?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 17:05

Hvis du gerne vil ha nogle Bil spil der er ligesom Need for speed Underground kan du prøve Street Racing Syndicate