/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Newdot fil
Fra : enebaer3
Vist : 364 gange
200 point
Dato : 23-06-04 18:25

Hejsa.
Min pc havde en spay på besyg, det fortalte Xcleaneren så jeg fulgte instruksen og spionen blev slletet.
Men, nu er problemet at der kommer et lille vindue op og fortæller at C:\Progra~1\Newdot~Newdot~2.dll mangler.
Proces linien virker ikke og iøvrigt er pc'eren blevet temmelig langsom.
Er der nogen der ved noget om det???
Tak til alle der er med til at gøre kandu til det den er. Nemlig NR.1
Venlig hilsen Enebæer3

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-06-04 18:34

Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

så kigger vi på den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 18:34

Prøv først at se om du kan fjerne newdot via Kontrolpanel > tilføj/fjern programmer

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-06-04 18:38

tedd-> Bare en oplysning til dig.

Man må ikke slette new.net fra tilføj/fjern, da den med stor sansynlighed cutter netforbindelse på den måde. Det gør den ret tit.

så skal vedkomne have hentet et lspfix først, som så køres hvis netforbindelse ryger...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 18:38

Altid en god ide med en hijackthis logfil Du kan forøvrigt komme ind i Kontrolpanel via Denne Computer og andre placeringer på winxp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 18:39

Ok arlet! så det lige på en webside!

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 23-06-04 21:00

Hejsa.
Tak for jeres hjælp Alert og Tedd , nu er det OK.
Venlig hilsen Enebær3

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-06-04 21:06

Skulle jeg ikke tjekke den hijackthis for dig??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 23:07

Skal vi nu til at kalde dig Alert, arlet?

Ja jeg kunne da osse lige tænke mig at se en hijackthis logfil, eller høre hvordan du løste problemet enebaer3?

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 24-06-04 18:31

Undskyld ARLET.
Tedd, jeg formaterede HD og instalerede win. xp.

men tak aligevel fordi I brugte tid på mig.
Venlig hilsen enebær3