/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hurtigere software? T610
Fra : Skumhest
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 23-06-04 18:21

Hejsa!

Jeg har en SonyEricsson T610. Men jeg syntes den er temmelig langsom når man navigerer rundt i menuerne osv. Jeg har det nye hurtigere 64 kb simkort i. Så det burde ikke være det der er problemet. Jeg har prøvet at "frigøre" lidt af pladsen i telefonen. Men det hjælper heller ikke.
Kan man opdatere softwaren i telefonen så den bliver hurtigere? For det går mig ret meget på. Og hvis man kan...hvordan og hvorledes bliver det gjort?

Mvh.

Accepteret svar
Fra : HanSSoN

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-04 22:59

Jeg har haft samme problem!
Hvor jeg var nede og få opdateret den. men det hjalp ikke spor. jeg fik også opdateret mit sim kort til det nyeste
Den var stadig langsom. Men det sjove af det, er at min kæreste har også en T610. Men den følger godt med, og er ikke langsom, ligesom min. hmm, så jeg tror man skal være heldig med den sonyerikson mobil man køber, der er åbenbart lidt meget forskel på kvaliteten. selv om det er samme model.

Jeg har så skiftet min ud med Samsung e700. som er lynhurtig i menuerne, den er så også lidt dyre!

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : Skumhest

Dato : 24-06-04 18:10

Tjaa.... En måned efter faldt jeg så også over en Samsung e700. Det er typisk...og nu har 2 af vennerne købt en e700. Så kan jeg bare stå der og være misundelig! Hehe! Verden er uretfærdig!

Tak for svaret indtil nu. Jeg vil lige lade det her spørgsmål køre et par dage endnu.

Mvh.

Claus

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 25-06-04 00:39

Yes, det er bare i orden....

Held og lykke med din T610.

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-07-04 20:32

Hey der Claus. Husk at lukke dit spørgsmål!

Godkendelse af svar
Fra : Skumhest

Dato : 13-09-04 14:05

Tak for svaret HanSSoN og undskyld for den lange ventetid! Hehe! Har ikke været på nettet i laaaaaaaaaaang tid!