/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fletfelt fra Word i Excel dokument
Fra : ceg63
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 23-06-04 15:01

Hej

Jeg har flg proglem i Office 2000: Jeg har lavet en database i Acces, og skal nu have oprettet et hoveddokument i Word. I det hoveddokument knytter jeg nu forskellige poster fra Acces databasen, hvilket ikke er noget problem. Problemet er, at jeg i hoveddokumentet har et lille regneark, og i det regneark vil jeg gerne have flettet nogle tal ind fra databasen, for at kunne lave en mindre udregning, som så også bliver flettet med. Hvordan gør jeg det?

Hilsen
Den fortvivlede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 15:12

Jeg har ikke forstand på dit spørgsmål, men du kan nå at slette dit andet spørgsmål før nogen svarer. Dette spørgsmål står to steder.
Hilsen ans

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-06-04 16:13

Lav dine udregninger i Excel, og importer da disse til hoveddokumentet via "indsæt fletfelt"
/PG

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 200 point
Dato : 25-06-04 00:57

> ceg63
Som jeg skrev i dit andet spørgsmål: Giv mig disse 200 point .. og jeg vil umiddelbart efter tilbageføre til dig .. Uanset hvad andre tænker eller tror .. så er jeg FAIR player !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : ceg63

Dato : 25-06-04 13:59

Tak for svaret Guild. Jeg ser frem til at få mine point retur. På forhånd tak.

Hilsen Ceg63