/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
winamp spørgsmål
Fra : foxdk
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 23-06-04 14:32

hejsa allesammen

jeg havde en gang en winamp version hvor jeg kunne sætte sangende i en bestemt række følgende ved at højre klik på en sang kan ikke finde den funktion i version 5 :(

Findes den funktion ikke i v5??? hvis nej hvilken verion har det så???

/foxdk

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-06-04 15:13

du kan sætte dem i række følge ved bare at flytte dem rundt i din winamp du holder bare mussetasten ned på den sang du vil flytte

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 23-06-04 15:16

Du kan også lade den sorter efter Sanger eller eften sangen.. ved at trykke på "sort" nedest...

Du kan også lave en sang list og flytte rundt som jonassr siger og derefter gemme den som playlist..

Så man kan rigtig meget med den nyeste winamp!!

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 23-06-04 16:39

Jonassr & Snortop>> det er også den måde jeg gør det på nu har funde løsningen og meget bedre synes jeg :)

Løsning:

Tryk på "Q" på en sang og der kommer til at stå et 1 tal næste gang man trykker Q står skriver den et 2 tal og sådan forsætter det.

super smart synes jeg :)

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-06-04 16:47

Hehe ellers kan du jo også bare trykke på "J" så kommer der e lille boks frem hvor du kan skrive din sang den er så til dem der har mange sange