/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IDE driver
Fra : frederikshavn
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 23-06-04 12:18

Jeg har haft nogle problemer med at brænde cd'er,min brænder går helt ned på 10-15%,i buffer(bruger nero 6 ultra edition),har fået afvide,at det kan være at jeg mangler en IDE driver,har søgt på google efter Ide driver,der er jo en million muligheder,med der står noget med at de passer til SIS,bla bla bla,hvordan finder man ud af hvorfor en man skal bruge,og hvad er SIS.
Bruger xp pro m.sp1+alle opdt.
Bundkort:MSI K7N2 Delta series-Nvidia nForce 2 chipset
CPU: Amd athlon(tm)xp 2500+
Skærmkort: geforce 4-mx 420
Netkort+lyd er onboard

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 23-06-04 14:36

hej Frederikshavn.
Du kan gå ind på MSI hjemmeside , og hente driver til dit bundkort. www.msi.com.tw/program/products/ mainboard
mvh Hardy

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-04 14:40
Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:33

Tak for svaret hardy.