/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Navn!
Fra : Falsled
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 23-06-04 08:39

hvordan undgår jeg at mit navn figurerer under spørgsmål?? Har prøvet at gå ind under "Rediger profil", men her får jeg tilmelding til superbruger!! For pokker hvor det funker underligt!! Jeg gik ind under "Kontakt Kandu" og bliver nu henvist til at stille et almindeligt spørgsmål!! Hjælp!!

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 60 point
Dato : 23-06-04 08:46

Lav en ny profil, med et andet navn, og lad være med at bruge det tidligere. Så løser du selv dit problem.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-06-04 09:25

Hvis du spørger om du kan stille/kommentere et spørgsmål annonymt - så er svaret nej.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 23-06-04 09:38

Nu er du jo ikke superbruger, hvilket gør det lettere, men gør som qfha skriver, det er den eneste måde at blive anonym, men de spg. du HAR været involveret i, forbliver at stå under navnet Falsted.

ellebye (som i øvrigt også er MIT rigtige efternavn)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-04 10:35

Jeg undrer mig over, at der overhovedet er nogle, der vil være anonyme......

Vil de ikke stå ved deres spørgsmål/kommentarer/tips?

Sankt Hans hilsen (og det sku' ikk' misforståes) ;-D

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-04 10:36

Jeg skal da vist øve mig i de ikoner....!

Hanne jeg prøver igen...

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 23-06-04 10:58

Kære Laurenzio og Camillesmoster mfl. I er da for pokker anonyme!!!! Så det må da kunne lade sig gøre!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-06-04 11:07

Falsted
Mit "rigtige" navn, det jeg normalt bruger, og som du kan se, kan man sagtens have 2 forskellige navne at logge sig på med.
Alt er en smagssag, nogle bruger deres rigtige navn, andre et synonym og sådan er vi forskellige, men som tidligere skrevet, opret et nyt logon og kald dig for noget andet, det er den eneste måde at gøre dig selv anonym på.

ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 11:28

Det er kun dit brugernavn, vi kan se.
Hvis du mener at Laurenzio og Camillasmoster er anonyme for dig, så er du ligeså anonym for os.
De personlige oplysninger, som du har givet til Kandu, kan vi ikke se/læse.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-06-04 11:37

Der ligger så lige i det, ans, at hvis man har et rimeligt sjældent navn, eksempelvis som jeg selv, kan det være nemt at spore, og hvis man har et job at en eller anden karakter man gerne vil være anonym overfor, så kan man forstå spørgeren, men omvendt burde man have tænkt over dette, inden man loggede sig på første gang.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-06-04 11:42

PS! Men hvis nogen ønsker at give et bidrag til en "fattig" førtidspensionist, opgiver jeg gerne fulde navn, adresse, telefonnummer og sidst og ikke mindst kontonummer.

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 23-06-04 11:53

Det her ender vist bare i sjov og ballade! Det er altså forkert når der står, at man kan redigere sin profil. Det kan man ikke!
Er der nogen der ved, hvorfor det tager år og dag på Kandu, selv om man har bredbånd. Hilsen fra ham, hvis navn IKKE

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 23-06-04 11:54

ja, jeg blev afbrudt. Navnet var IKKE Falsted!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 11:56

Kandu kører bare langsomt, det er som det plejer at være.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-06-04 12:02

Undskyld Falsled, så kunne du jo bruge det andet som en sononym.
Da ens navn indgår i spørgsmål man enten har stillet eller svaret på, er det ikke lige at ændre navnet i alle de indlæg, derfor.
Det er kun mail, rigtig navn og adresse osv. du kan ændre, men ikke dit brugernavn.

Så igen vil jeg da opfordre dig til at oprette et nyt brugernavn.

ellebye

PS! Ja den forbindelse til kandu er af h.. til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 12:02

Jeg har ikke gjort det til sjov og ballade.
Hvis du ikke vil have Falsled, som brugernavn, bliver du nok nødt til at oprette dig som ny bruger med nyt navn.
Du kan også prøve at skrive til kandu, men om du får noget ud af det er jeg ikke sikker på.
Som tidligere skrevet er det kun dit brugernavn andre brugere kender til.
For mig kunne Falsled lige så godt være et sted, som et efternavn.
Jeg ville ikke have hæftet mig ved navnet.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 23-06-04 13:01

hej til jer i denne ang. brugerprofil. bruger-- Lykkebo4. og underskriver mig med mit rigtige navn Karin - det har jeg det bedst med.
hilsen til jer alle i denne kedelige dag. Karin

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-06-04 14:09

Ergo kære Falsled,
At du har brugt et brugernavn som du mener kan identificere dig - må du oprette et nyt - (prøv evt pullepulle )
Ellers er jeg fuldstændig enig med Ans - dit brugernavn giver mig ikke anledning til at kunne opspore dig, medmindre jeg kender noget til det. OG - jeg er IKKE anonym (mit privatliv er - afhængig af migselv og min fortællerlyst)
Herinde er jeg Laurenzio, og i en tidligere tråd er mit rigtige navn også fremgået. Du bestemmer selv de informationer du vil give, men dit brugernavn KAN ikke være annonymt.
Sry.
Mvh
Lars

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 23-06-04 15:25

Jeg vil nu hævde at man er temmelig inkognito med "hansemor", "laurenzio" og lign!
Men måske har folk ikke forstået, hvad jeg mener?
Kendsgerningen er at man ikke kan redigere sin profil og bliver nødt til at oprette en helt ny som foreslået først af qfha.
Det vil jeg så gøre(og miste alle mine points?!)
Slut herfra.

Godkendelse af svar
Fra : Falsled

Dato : 23-06-04 15:27

Tak for svaret qfha.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 15:48

Falsled

Hvis du ikke selv med dette spørgsmål havde gjort opmærksom på dit navn, ville ingen bruger have hæftet sig ved det.
Du mister jo ikke dine point under profilen "Falsled". De point du har der, kan du jo bruge til at købe "svar" for. Ja som du jo ved kan du jo også bruge dem til at stille spørgsmål med, men det vil du vel formentlig ikke under den profil.
Hvis du vil vide hvordan det fungerer på kandu kan du læse "Kom godt i gang"