/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Anboringsklamme 110x63-PVC
Fra : BoJohansen
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 22-06-04 21:40

Hvilke firmaer levere anboringsklammer til 110 PVC trykrør, for anboring med tryk.

Og er der en herinde med adgang til grossist prisen på anborings værktøj?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-06-04 21:59

jeg vil tro at Brødrene Dahl sælger det.
alimak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-06-04 22:57

Du kan selv ringe til A&O Johansen eller Br.Dahl,de giver dig nok prisen.
Forresten så er det lidt farligt at rode med,hvis du ikke har en autoriseret i ryggen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 22-06-04 23:07

Jeg skal ikke lave noget i DK.

Det er i Norge, og de eneste min kontakt hos Stavanger Rør kender til løber op i en stk. sum på rundt 5000,- (installatør pris ex. moms)...........og det ved jeg med 100% sikkerhed at det kan skaffes billigere.
Jeg mener at Wavin lavede nogle plast anborings klammer m. en plast kugleventil, og jeg mener også at de var beregnet for anboring under tryk, men jeg kan ikke finde dem på deres HP.

Det er nogen år siden sidst jeg lavede udvendig vand installation, så hvis der lige er en der er lidt inde i det ville det være fint.

Og bare rolig, jeg er rørlægger

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 22-06-04 23:11

Ved nærmere efter tanke kan det egentligt også godt være at det var GF der lavede dem.

Det behøver ikke nødvendigvis at være 110X63, 2 stk. 110x40 eller 110X1 1/4-1½ kan jo gøre det lige så godt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-06-04 00:01

Ja ja ,jeg er da helt rolig,har set din profil,men ring da til grosisterne,det er også lidt tid siden jeg har rodet med det skæg,men de er da opdateret og har priserne.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 23-06-04 01:12

Ja jeg kunne jo chekke med mine gamle kontakter i DK, men så tjener i jo ingen Points

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-06-04 11:13

Ja, den er god med dig,ring nu til de rådne grosister,og se hvad der sker.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-06-04 11:19

Forresten har Bror dahl ikke fillialer i norge??De har i sverrige.
Hilsen Keldd (Blik og Rør)

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 23-06-04 20:22

Jo BD er i Norge, men dem bruger jeg ikke. Er simpelthen for dyrer.
Det er også ligemeget hvilken grossist, alle kan skaffe alt.

Grunden til jeg spørger på den Danske pris på anborings værktøjet er at jeg mener at huske at prisen ligger rundt 5.000,-, hvor den ligger på 10.500,- heroppe.
Norge er ganske simpelt bare et svine dyrt land.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-06-04 21:51

Ja,har hørt de ikke er rigtig kloge,men for fanden da, en bøjle med en gummiring og en gevindstuds, de priser du siger
er da helt hen i vejret,men når du har fundet ud af det ,så fortæl det her,nu kan du starte med at ringe til
Bror Dahl 43200202.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 20-07-04 01:04

Ring til vvs/firma tlf 44943386 Herlev Sanitet

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-04 09:05

Ja kom nu BoJohansen,vi sidder allesammen hernede i Danmark,(5 mill.) og venter på hvad du har fundet ud af oppe i Norge,
så du kan lukke spørgsmålet.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : BoJohansen

Dato : 20-07-04 17:53

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-07-04 18:58

Selvtak,kom nu ikke galt afsted deroppe.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 20-07-04 19:26

Jeg skal gøre mit bedste