/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Audio Grabber
Fra : Monsen1234
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 22-06-04 19:17

Når jeg vil MP3 filer fra en CD med "Audio Grabber" laver programmet samtidig med MP3 filerne en meget stor fil af de samme numre, som jeg ikke kan bruge til noget og bare sletter, men kan man ikke undgå dette, jeg kan ikke se i Audio Grabber at man kan slå noget fra.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-06-04 19:40

Hmm er det en backup den laver?? eller ligger den, den i samme mappe??

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 22-06-04 19:52

Den kommer i samme mappe af samme nummer men fylder enormt

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 22-06-04 20:42

Er det wav-filer den laver samtidigt?? Lyder sådan - hvis et nummer fylder omk. 55 mb - eller en cd ca 600!
Der må være noget i setup/prefrences/settings eller lignende.
I det udemærkede program CDex er der mulighed for at vælge om den skal slette wav-filen eller ej efter brug(Under "Encoder"). Computeren er nødt til at lagre numrene som wav inden det komprimeres.

Mvh. Andreas Kaup.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-06-04 23:56

jeg forstår ikke helt hvorfor man skal have en masse programmer for at lægge sine cd'er ind på computeren, når windows media player gør et ganske udemærket job (uden at lave nogen wav filer, den konverterer løbende). Hvis man ikke kan lide wma formatet kan man på deres hjemmeside hente en plug-in der får media player til at rippe til mp3 istedet.......virker glimrende..
Vh fluffy

Accepteret svar
Fra : 123nu

Modtaget 200 point
Dato : 23-06-04 13:28

Hej Mogens123

måske en guide tur her kan løse dit problem?
http://www.audiograbber.com-us.net/faq.html
mvh 123

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-08-04 01:51

brug Windows Media Player det er lige så godt vis ikke beder

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 18:55

Tak for svaret 123nu.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 16-09-04 19:37

Hej Mogens

Takker mange gange
god weekend
MVH 123nu