/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani-tips
Fra : chr.12345
Vist : 3010 gange
230 point
Dato : 13-06-02 23:35

Hej.
Jeg er en dreng på 15 år, der tit onanere.
JEg synes dog at den normale metode(en hånd om penis) er blevet lidt kedelig.
Er der ikke nogle der har fundet et sjovere metode, der giver en kanon orgasme

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 14-06-02 00:56

hahaha godt svar Zonker.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-06-02 00:56

Lad være med at godkende Zonkers svar. Vent på en bedre kommentar! Det er dog et ok svar, men hvis man vil have det sjovt alene, kan det ikke bruges. Ellers vil jeg bare sige: lad være med at efterligne gutten i American Pie 2!!! Hvis du sparer lidt på højrehånden giver det også noget, da jeg var 15 gokkede jeg konstant, hehe. Men det også er sjovt er at smøre en lille smule mentholatum eller pebermynteolie på mellemkødet... Folk, der er mere end 3 gange ældre end dig bruger fx chiliolie for at peppe tingene op uden viagra.

PS, jeg er ved at være træt af, at folk herinde konsekvent "Svarer" på ? uden at svaret virkelig kan bruges! Mongoler!!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-06-02 10:12

PS, jeg er ved at være træt af, at folk herinde konsekvent "Svarer" på ? uden at svaret virkelig kan bruges! Mongoler!!!!!

Jeg er også godt træt af det.
og især på Zonker
alt hvad han skriver herinde,sætter han som et formodet svar,selv om mange af svarerne er totalt ubrugelige.

Håber snart Kandu fjerner den muglighed der hedder formodet svar

Så er jeg sikker på at det er slut for Zonker,med at få flere point.

Lidt meget træls at denne udmærkede Side Kandu, er ved at blive ødelagt af ubrugelige svar
det skulle jo igen gerne være sådan at man kan få en brugelig svar på det man spørger om-og ikke bare noget P.. der bliver lukket ud for at opnå så mange Superpoint som muglig.

MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-06-02 20:52

Drengen du ikke kan nå IGEN IGEN.

Hvis en kvinde ikke er svaret... hvad er så ?? Da ikke evindelig pladder om diverse point, som folk absolut ikke gider høre.

Svar på spørgsmåelt eller lad være med at deltage i debatten, det er jo ikke for ingenting du har mistet din 1, plads. og med tiden ryger du også længere ned.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-06-02 21:43

Følgende hentet her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4361

Zonker:
"Icecap, du sidder jo og modsiger dig selv.

Du skrev selv i den kommentar du henviste til følgende : "Det er dog et ok svar, men hvis man vil have det sjovt alene, kan det ikke bruges.".

Og samtidig skriver du i en kommentar i dette spørgsmål her : "....direkte ubrugelige svar...", nu må du da efterhånden blive enig med dig selv om hvad du mener, for andre mennesker kan da ikke finde rundt i hvad du mener.

Ovenstående viser med alt tydelighed at du taler mod bedre vidende, for ellers ville du jo ikke være uening med dig selv, som dine to indlæg viser.

Derfor vil jeg tillade mig at stille 10.000 kroners spørgsmålet, hvad mener du i realiteten ??"

****************

IceCap
"Kan det lade sig gøre at svare mere tydeligt? Gutten ville have tips til bedre onani - hvilket i min del af universet er noget man gør alene, hvis det involverer en kvinde ryger det under kategorien sex. Hvis spørgsmålet bare gik på hvordan han kunne opnå bedre orgasmer, var dit svar enestående. Men DET gjorde det ikke, godnat og sov godt.

Sært, at vores lille debat udspiller sig her i stedet for under onani indlægget. Men Zonkie, hvis du skal have det skåret ud i pap, synes jeg du skal trække underlæben op over hovedet og sluge så vi andre slipper for dit flueknepperi."

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-06-02 22:03

Til Zonker
Jeg syntes du skulle tage og læse spørgsmålet som chr.12345 stiller endnu en gang(men det er jo ikke sikker du har lært at læse endnu)
Så vil du se at spørgsmålet handler om onani.
Måske du kunne få din mor til at hjælpe dig med at læse hvad der står i spørgsmålet

Kommentar
Fra : StineB

Dato : 15-06-02 00:18

langt væk om har med stor sandsynlighed ikke computer - eller også er det et medemnneske med et medfødt handicap i varierende grad.
Jeg synes ikke, at det ord bør bruges på den måde som det er sket i denne debat.
I øvrigt er mange mongler så heldige at være i besiddelsee af "et lyst siind" og ville slett ikke beflitte sig med udspekulerede stunts som her.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 15-06-02 00:31

Hvem er langt væk om?

Kom ind i vort årtusinde Stine, det er ingen skam at bruge ordet mongol som skældsord. Jeg kunne også have skrevet spasser, ikke.

Det er et ofte brugt og meget kontroversielt udtryk, men dem jeg har talt med, der har pågældende handicaps tager det ikke ilde op, tværtimod. Det er en sag om selvironi og skæbneaccept og stikker noget dybere end du tror. Fjern skyklapperne og tag det med et smil. Det burde være det 11. bud. Gå med gud og lad os andre gøre som vi synes.

Kommentar
Fra : Chilidog

Dato : 21-06-02 02:05

Brug en brugser med kraftig stråle.

Kommentar
Fra : sunshinelover

Dato : 21-06-02 12:35

Få en dejlig kvinde til at sidde over dit ansigt og slikke hendes clitoris. Så bliver onanien måske sjovere.

Kommentar
Fra : sunshinelover

Dato : 21-06-02 12:36

Få en dejlig kvinde til at sidde over dit ansigt og slikke hendes clitoris. Så bliver onanien måske sjovere.

Kommentar
Fra : Haddie

Dato : 22-07-02 23:47

Jeg har selv den alder og jeg bruger da en anden udvej. Nemlig Internettet!
Hvis du har egen computer på værelset kan du surfe på div. frække sider når du har lyst...det er nok mit bedste bud!
Ellers fantaser dig til noget nyt hver gang du vil hygge dig, men mit bedste bud er at bruge nettet, det koster IKEK penge, medmindre du har et 56 k modem, og der findes MANGE sider hvor du skulle kunne få stilelt din lyst!

Kommentar
Fra : allanlp59

Dato : 24-07-02 20:00

Svaret er simpelt: Køb en luder.

Held og lykke...

Kommentar
Fra : EL_Damus

Dato : 01-08-02 20:14

Du skal ikke høre på disse mærkelige svar der er kommet. Den der kun kan gøre det sjovere er dig selv. Du skal bruge din fantasig til at finde på nået. Det er det jeg kan sige. Livet sætter ingen grænser.........

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 11-08-02 20:23

Ja prøv en Jersey KO

Kommentar
Fra : sbirk

Dato : 12-08-02 21:24

jeg kan kun give FUBUpride.Ret i at hvis man ikke har andet,kan man altid bruge en bamse eller et andet tøjdyr

Kommentar
Fra : Henrik44FRC

Dato : 15-08-02 20:37

Jeg synes det er på tide at du får et seriøst forslag.
Du skal bruge din fantasi og finde ud af hvad der tænder dig. Når du får en kraftig erektion .Kan du jo foreks
bruge noget creme og så give dig god tid. Det giver en intens orgasme
Henrik44FRC

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 29-08-02 21:38

HEj Mette jeg vil da gerne hjælpe dig med din dildo hvordan ser du da ud.

Accepteret svar
Fra : JanneP

Modtaget 230 point
Dato : 11-09-02 15:07

Det er jo ikke SELVE orgasmen der er fed men tiden lige inden.

Prøv at lave en konkurrence med dig selv om hvor længe du kan holde dig selv på grænsen lige før orgasmen. For hver gang det lykkes dig at hold pause i stedet for at lade den gå bliver det mere intenst.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-09-02 17:05

Hej chr.12345

Har du prøvet at være inde på www.netstationen.dk det er en ungdomsside, og der har de debatter og brevkasser, om alle mulige ting. Det ku jo være der var en der havde et godt tiptil dig der.

Held og Lykke
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : chr.12345

Dato : 18-09-02 22:18

Tak for svaret JanneP.

Kommentar
Fra : hillbilly

Dato : 11-06-03 20:45

du må få den stiv, så går du inn i dusjen skrur på full guffe. Press så dusj håndtaket mot pikken, og snart vil en skikkelig god og deilig orgasme strømme gjennom kroppen

Kommentar
Fra : Krisz

Dato : 13-06-03 14:33

Jeg kender en engelsk side som handler om at wanke på nye måder. Den hedder: www.jackinworld.com

Jeg har selv prøvet at putte pikken ind mellem nogle madrasser og så pumpe der ud af, det var fedt!!