/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjerne voks fra plastic-kofanger mv....
Fra : Tobster
Vist : 3706 gange
50 point
Dato : 22-06-04 17:10

Hvordan fjerner man den hvide belægning der kommer når man har fået auto-voks på kofangeren og andre plastic-steder....?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-06-04 17:11

Man køber et produkt til det...

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 22-06-04 17:21

Doh!!!!!!!!!!!! Har du læst mit spørgsmål???????????
Så nævn da et produkt........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-04 17:36

Du kan bl.a. bruge dette http://www.metalinas.dk/Produkt%20blade/idb40345.html

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-06-04 18:40

En plastic og vinylrens skulle klare det. Der findes flere mærker og kan købes på tankstationer og steder hvor der sælges udstyr og plejeprodukter til biler.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-06-04 22:02

Lidt varmt vand og bilshampoo kan i de fleste tilfælde klare det lille problem og lidt petroleum kan som regel løsne det hvis det har siddet længe, men hvorfor ikke gøre som andre foreslår køb noget vinyl/plastrens og giv kofanger mm. en tur nu du er i gang med at pynte på dyttens udseende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-06-04 01:10

Du skulle tage og læse de nye tip der er idag. Der er en god og billig løsning på problemet. Alm. madolie.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-06-04 07:47

Madolie? Vil det fjerne voksen, eller bare farve kofangeren? Jeg har nemlig prøvet med linolie, men efter en uge kan voksen ses igen....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-06-04 17:43

Hvis du nu går ud i det blå felt her på siden og klikker på "tips" kan du læse hvordan du gør med madolien: Hold kofangeren blank og sort.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 18:20

Hvis du vil læse det tip, som dova henviser til, er det dette http://www.kandu.dk/dk/tip/8274

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-06-04 12:12

Jeps ans, det er rigtigt, jeg kan bare ikke finde ud af det med at indsætte sådan et link, jeg har kun haft computer i en lille måned og ved ikke hvordan man gør.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-04 17:50

> dova

Du går op i adresselinien og højreklikker så kommer der en bælke frem, her trykker du på "kopier". På den side du vil sætte det ind på højreklikker du igen og trykker på "sæt ind" så skulle det være der.

Undskyld Tobster for dette sidespring.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-06-04 18:15

mange tak ans.