/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
chat på hjemmesiden
Fra : evp
Vist : 307 gange
150 point
Dato : 22-06-04 15:15

hej.. jeg har søgt efter en chat jeg kan ligge på min egen hjemmeside.. og egen server... kan nogen finde eller lave en chat til mig ville det bare være kanon.. helst i html, java eller php.. bare en kode jeg lige kan kopiere og sæte ind.... ( forhøjer og giver point når det virker....

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-06-04 15:36

det kan være lige meget med point

for de er ikke penge vær

så godt som jeg ved det

jeg synes at kandu skal fjerne det point system

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 22-06-04 15:41

Du kan finde en chat-mulighed på www.afws.dk.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 22-06-04 15:43

Beklager, der var faldet et k af. Altså www.afws.dk

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 22-06-04 17:43

Der findes MASSEr af gratis chat... men hvordan vil du selv have det til at virke...

Skal det være simpel.. advanceret...
Have mange commandoer.. bruger adgangang niv.er og den slags..

Og hvad sprog vil du have det i PHP, ASP, CGI???

Alt sammen nået du selv kan søge efter bare ved at skrive nogle af disse ting i google.dk

Findes også mange på planet-source-code.com og sourceforge.com

/snortop

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 22-06-04 17:45

DOHHH!!!

du havde jo skrevet hvilken sprog

Citat
helst i html, java eller php

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 22-06-04 17:48
Kommentar
Fra : snortop

Dato : 22-06-04 17:51

[citat]
Her er nogle!!
[citat]

sorry... 1

var mening jeg vil finde flere.. men jeg syntes den så godt nok ud.. kunne også en masse ting.
Som sagt kan du finde flere på sourceforge.com

bare søge efter char + php eller hvad du vil have

Kommentar
Fra : evp

Dato : 22-06-04 18:55

ville nu gerne have den på dansk... og gratis

Kommentar
Fra : evp

Dato : 22-06-04 23:00

det skal bare være en simpel chat hvor hver bruger logger sig ind med navn og der behøver ikke være mere end et chatrum da det kun bliver for den nærmeste familie..

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-06-04 19:32

De er jo faktisk penge vær de point fordi de point er med til at man kan vinde præmier!

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 29-06-04 13:52

Måske ville PJIRC være noget for dig... http://www.pjirc.com/main.php

Kommentar
Fra : nisse_manden

Dato : 06-07-04 19:41

hmm hvis det bare er for den nærmeste vil jeg da bare bruge messenger eller icq...