/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Leca perler 2-4mm hvor?
Fra : rhodo
Vist : 1358 gange
400 point
Dato : 13-06-02 21:21

Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.

(ikke Leca nødder, de er for store, til det jeg skal bruge dem til)

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 410 point
Dato : 13-06-02 22:03

Hejsa
Her er et link, hvor du kan få perlerne, præcis i den rigtige størrelse, samt mængde.
http://rclink.imbg.ku.dk/~he/materials.html
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 21:07

On Thu, 13 Jun 2002 19:20:38 GMT, "rhodo" <rhodo.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre
>portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.
>
> (ikke Leca nødder, de er for store, til det jeg skal bruge dem til)

Det kan din tømmerhandel skaffe hjem til dig. Hvis ikek de vil det, så
er de nogle paphoveder.

Jeg fik uden de store problemer to sække i min tømmerhandel for et års
tid siden. Det eneste de bad om, var at jeg kunne vente så de kunne få
det hjem sammen med leca-perlerne, når de igen skulle have et træk af
dem. Jeg ventede nok i et par uger. Til gengæld kostede de ikke stort
mere end leca-perlerne.

--
Mads Lie Jensen - mads@gartneriet.dk - ICQ #25478403
http://www.gartneriet.dk

Directory Opus - nu også til windows - http://www.gpsoft.com.au

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 13-06-02 23:51

Hej

Jeg gik i mit Lokale Råd og Dåd Byggecenter da jeg skulle bruge nogle Leca Perler til min have. De havde dem ikke hjemme,--men det var ikke noget problem,--de skaffede dem hjem til mig. Som Mads Lie Jensen skriver, så måtte jeg lige vente,--dog kun 1 Uge,--da de kom med i en større bestilling af varer de skulle have.

Lige et link til dig:
http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=511

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 23:00

"rhodo" <rhodo.news@kandu.dk> wrote in
news:cb6O8.34710$N46.1519311@news010.worldonline.dk:noget der ligner dette

> Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre
> portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.

Som skrevet, så få den lokale tømmerhandel til at få dem med
ved lejlighed.
Imellem nødder og perler findes ærter 3-10 mm som vist
lagerføres af de fleste.