/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sankthansfest i Hundslund
Fra : mango
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 22-06-04 10:55

hejsa

Molo og undertegende holder årets sankthansfest...det kan godt være vi ikke kan få ild i bålet, men fest og glade dage kan vi altid få liv i....så har du ikke andet for?...så mød da lige op ikke!!

Skriv her i denne tråd hvis du skulle finde interesse i denne årets fest!

De mest brændende hilsner
Molo og mango og co

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-06-04 11:35

Og hvor i al danmark ligger Hundslund ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 11:40

ajii elledreng det ved alle da
Det ligger liiige mellem Horsen og Odder 12 km hver vej !!

Og så ligger det tæt på Sondrup Bakker et af de smukkeste naturområder i Danmark...og vi har både kirke, Brugs, pølsevogn,kro, hal og skole...så kom ikke og sige at vi ikke er en lille by

Her er rigtig hyggeligt...Kommer du ?

venlige bålhilsner
mango sus

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-06-04 11:42

Så vidt jeg kan se, er det mellem Odder og Horsens.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-06-04 11:44

I må have en god (våd) aften.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-06-04 11:45

Nu må du styre dig, om jeg kommer??, jeg bor i havdrup på midtsjælland, og min kone skal på arbejdet dagen efter.

Men så blev jeg da lidt klogere. Pas nu på ikke at blive ansat øh indsat i Horsens, og rigtig god fest.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 11:48

ellebye...de har ikke plads dernede *GG*

Jeg kunne jo ikke vide hvor du boede...MOLO kommer da også derovre fra..endda endnu længere væk

IBM760 jamen kommer du ikke..vi finder da på noget andet sjovt hvis det skulle blive for tæt med bygerne..
Jeg har da LUDO

mango

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-06-04 11:52

Nej der er også lidt for langt for mig - jeg bor på sjælland mellem Holbæk og Roskilde.
Men ellers tak for tilbudet.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-04 12:17

Jeg ville også gerne komme, men min mand så godt nok lidt sjov ud, da jeg præsenterede ham for forslaget *LOL*

I må have en rigtig fornøjelig aften, også selv om det regner!!

Cali

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 12:57

cali..jamen kan du ikke bare selv tage afsted? Så kan manden da bare sidde derhjemme og kede sig...med den indstilling har man det da sjældent sjovt ! *GG*

Hvor kommer i fra Cali ?

IBM ..jamen velbekomme da

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-04 13:14

Nja, Mango. Kan ikke forlade tre børn. De skal jo også underholdes.

Og vi er fra Kbh.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-04 13:19

Det er det jeg siger : SLØVE PADDER ALLE TIL HOBE

Jeg kommer sgu da helt fra Sundby på Ama'r ..og jeg ta'r min cykel med i bus 888 fra Kastrup. Jeg cykler fra Århus til Hundslund ....om alt går vel.

...og så har jeg fiskegrej, fyrværkeri, gaver og Cava med

...samt sølvgå herre G-streng

Nu er der kun ½ time til jeg smutter. Vi ses mango

</MOLO FRA AMA'R>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-06-04 13:27

Hej molo din lille gav

Go´tur. Jeg anede ikke at man kunne få sin cykel med bussen. Det løser jo mange problemer.

< mango håber i kan få det til at brænde. Brug nu ikke så meget benzin eller lignende så lo**** eksplomderer

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-04 13:27

God tur over til det Jydske Ama'r Molo

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 13:42

ja se selv...MOLO gider og tør..he he

Wauu har du gaver med MOLO..weeeeeeeeeeee jeg ææælsker gaver

Søren..brændet ligger i skuret det er ikke vådt..så jeg regner ikke med at det bliver nødvendigt med benzin!!
Jamen Søren, ka du nå det? eller er du på søen lige nu ?
hmm ja det er du vist..ser sådan ud med alle de der underlige grader og tegn *GG*
Men MOLO..G-streng til mænd hmm ..så skal de dælme ha en go nummer !!

Cali..ork du er velkommen til at slæve ungerne med..har selv 3 af slagsen..og de er goe til at underholde *GG*

nå..ærgeligt at folk er sådan nogle sløve padder..gør dog noget uventet indimellem..det gør livet værd at huske

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-04 13:47

Jamen Mango, du har da så uendeligt ret!!
Spontaniteten ligger på et meget lavt punkt her i huset. For det første så har min ældste Tourette, så alting skal planlægges ned til mindste detalje, ellers går han i "panik" og kan ikke rumme det. For det andet, er vi midt i en grimmer sag, du kan læse om andre steder her på kandu. (bare kig under min historik)
For det tredje arbejder manden jo.
Og jeg er fuld af dårlige undskyldninger

Jeg håber i har en fed aften!! Og at vejret er bedre end det er lige nu!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 14:09

...ja ja

Vejret her er superduper..vi har kun haft 1 regnbyge idag..se her i Hundslund regner det mindre end i resten af landet *GG*
ok..var ikke klar over at tourette havde brug for at tingene blev planlagt..men oki så blev jeg klogere *SS*

Jeg kikker lige din historik

sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 14:15

hmm kan ikke se noget i din historik Cali !!!

kan du give mig et hint?

sus

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-06-04 14:37

Hej igen mango.

Godt at brændet ligger underdrejet så I ikke behøver noget "dopingmiddel" for at få det til at virke. I øvrigt troede jeg at et Sankt Hansbål var noget med grene og lign. slæbt sammen gennem hele året. Det er det i hvert fald her. OOOggggg, nej jeg er ikke på søen, men hvis du kigger på et rimeligt godt kort kan du plotte 55°41’42’’N.12°9’9’’E. de tal ind. Så når du en lokation der ligger ca. 10km. nord for Roskilde. En lille by der hedder Ågerup, eller i egen overbevisning Klogerup. Go´fest. Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-06-04 14:38

ibasa, kunne også være Tågerup?

Mango, kig under Jura, altså hvis du har poænger til at åbne dem med

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-06-04 15:04

<calista.............NIX. Tågerup liller 5 km. nordligere
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-06-04 15:04

UPSSSSSSSSSS...........liller=ligger
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 16:02

ja men søren jeg er så stor en dyreven at jeg ikke har lyst til at brænde adskillige pindsvin fugleunger osv. af som har ligget og hygget sig derinde...
Nej faktisk er vi store tilhængere af at hygge omkring bålet, så vi har ikke fået noget slæbt sammen *GG*

Sus

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-06-04 18:36

Hejsa.....

Hvornår er det nu lige det er sankt hans?????

Mordex.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-04 21:55
Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 23-06-04 20:24

Tak for svaret emesen.
         du får pointene fordi du ved hvor det er

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 20:43

Selv tak.
Er det Sanke-hans-fest i er til.
Hilsen til alle fra Smørum [hør]
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-06-04 21:40

det var da så lidt !!

Nu har ungerne da fået ild i haven..altså på bålpladsen

så blev det aligevel bål...det er nemlig tørvejr i Hundslund