/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 3200 fejlede
Fra : jonne999
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 22-06-04 09:44

Hej alle, jeg har en Nokia 3200 som er låst til telia.... Jeg har hentet koder flere steder fra nettet bl.andet fra hello.dk men kode 1 og 7 har ikke virket ?????? Hello.dk spørger efter et boxserial nr. Hvad er dette..... Hvad er problemet med mine koder/telefon

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 30 point
Dato : 22-06-04 09:53

Hejsa

Der er en del Nokia 3200 som skriver "forkert kode", men når du så sætter et andet kort i, så virker den alligevel.
Prøv med et andet kort og se om det virker.
Hvor mange gange har du tastet koderne?

Med venlig hilsen

www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : jonne999

Dato : 22-06-04 09:56

Jeg har kun skrevet 2 gange 1 og 7, jeg ved godt jeg kun har 5 forsøg ialt

Kommentar
Fra : jonne999

Dato : 22-06-04 10:02

Det virker nu. Jeg har haft et TDC kort i og kan ringe med det nu Mange tuninde tak "joker" du skal nok få piont når jeg finder knappen til dette. Hilsen Jonne999

Godkendelse af svar
Fra : jonne999

Dato : 22-06-04 10:04

Tak for svaret joker.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-06-04 10:04

Fortvivl ikke.. det kan altid lade sig gøre at låse den op med kabel... Så hvis du skulle prøve 5 gange uden at gøre det rigtigt kan vi altid låse den op alligevel..'
Med hensyn til Boxserial så er den box nedtonet så du kan ikke rette i den. den skal bare inoreres.. Men prøv at skriv en mail til mig med hvad den er låst til samt hvilket Imei nr du har så skal jeg se om jeg kan finde en kode til dig.
Hilsen dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-06-04 10:05

OK.. Jeg var lidt længe om at skrive.. så jeg skrev mens du svarede.. Beklager mit forsinkede svar..