/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Browser
Fra : oz1eqp
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 22-06-04 08:18

Har bestilt en digital signatur hos TDC,de skriver at ved installationen,skal jeg lukke browseren,åbne E_mail,og klikke
på linket i mailen. Hvordant gør man det med browseren lukket ??
mvh
oz1eqp

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-06-04 08:24

Du gør følgende:

Gå ind under konti, vælg den email konto du bruger, ind under egenskaber for kontoen, ind under sikkerhed, og sæt sikkerheden jævnfør certifikatet.

Håber du forstod ellers skriv lige igen.

PS! Lagde selv mit certifikat ind i går.

ellebye

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-06-04 09:11

Konti,hvor finder jeg den,jeg bruger Yahoo.dk som mail.

oz1eqp

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-06-04 09:14

Konti,hvor finder jeg den. Bruger Yahoo.dk mail.

oz1eqp

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-06-04 09:18

OK, så kan du blot ikke bruge certifikatet i mail sammenhæng, da det kræver en tdc-konto.

Men certifikatet kan du bruge i andre sammenhæng, eksempelvis til at logge dig på told-skat, og der vil langsom ske en udbygning af steder hvor du kan bruge logon og password fra certifikatet.

Beklager.

ellebye

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-06-04 09:23

Jeg har også oz1eqp@mail.dk, den må da kunne bruges så ??
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 110 point
Dato : 22-06-04 09:33

Luk alle dine vinduer ned, åbn Outlook (Express?) og tryk på dit link,s å IE automatisk går til destinationen og følg anvisningerne.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-06-04 09:39

Problemet er,at jeg ikke bruger Outlook.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 09:48

Hvad bruger du så?

Du må da have mulighed for at lægge oz1eqp@mail.dk ind i dit mailprogram.
understøtter TDC`s Freemail ikke det??

Venlig hilsen
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-06-04 10:10

Tak for svaret Andreas1982.
Problemet er løst.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 10:18

Så kunne det jo ikke være bedre... :)