/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CS
Fra : bamse55
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 13-06-02 20:43

hej jeg er en dreng på 13 år og jeg spiller cs tit men jeg er fandme ved at sprænge i luften for min er mus er sku lige til at smide ud fordi når jeg spiller baner som "mansion" og jeg er inde i små rum så når jeg rykker musen til venstre går der et stykke tid før den reagere det er fandme noget lort lige så surt som at sejle i tømmerflod i modvind

Accepteret svar
Fra : Dysmorf

Modtaget 60 point
Dato : 13-06-02 21:06

Jeg antager at den er en alindelig "kuglemus" du har. Så jeg tror simpelthen din mus er blevet snavset... pil kuglen ud af musen og krads så alt det snavs af rullerne som sidder derinde (3 stk). Når du har gjort det, lægger du hjulet tilbage på plads, skruer pladen på igen, og du er atter køreklar...

/Dysmorf

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 19:45

bamse55 skrev:

> hej jeg er en dreng på 13 år og jeg spiller cs tit men jeg er fandme
> ved at sprænge i luften for min er mus er sku lige til at smide ud
> fordi når jeg spiller baner som "mansion" og jeg er inde i små rum så
> når jeg rykker musen til venstre går der et stykke tid før den
> reagere det er fandme noget lort lige så surt som at sejle i
> tømmerflod i modvindtp://www.kontiki.subnet.dk KonTiki Logen på
> Internet.

Du skulle også lukkes inde i "små" rum
med det uvorne sprog:)

Der sidder vel for mange gamle tørre
bussemænd, gammel chips, tør cola
og ritter sport på din mus...Spørg din
mor om hun ikke vil tage den med i
opvaskemaskinen.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 19:55

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> skrev:
> når jeg rykker musen til venstre går der et stykke tid før
> den reagere... [snip]

Prøv en lavere opløsning, en anden 3D, fx OpenGL
eller D3D.

Faktisk hører dette spørgsmål til i:
<news:dk.spil.computer>

/Mikael

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 13-06-02 21:26

Hej bamse55

Du skal prøve at rense dit hjul (gummibold) og de 3 ruller som sidder inde i musen.
Lån evt. en af din mors vatpinde til rullerne.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 22:40

On Thu, 13 Jun 2002 20:54:48 +0200,
=?iso-8859-1?Q?Mikael_N=F8rrelund_Andersen?= <noerrelund@pc.dk> wrote:

>Faktisk hører dette spørgsmål til i:
><news:dk.spil.computer>
Som så igen har undergruppen
<news:dk.spil.computer.first-person-shooter>, hvor indlægget hører
til.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Kommentar
Fra : __Felix__

Dato : 23-06-02 21:07

Nej Nej Nej du skal bare sætte opløsningenen i "CS" til det samme som i windows

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-06-02 16:44

__Felix__ wrote:
> Nej Nej Nej du skal bare sætte opløsningenen i "CS" til det samme som
> i windowsws.worldonline.dk' and Active = 1igt ,

Hvor blev jeg klog af det, hvad handler det om ??

hityur
--
Med venlig hilsen
Pico