/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Melody/jog Space
Fra : mart2638
Vist : 625 gange
400 point
Dato : 21-06-04 13:30

Jeg ville lige finde ud af hvor man kan få en billig honda melody og en billig jog. Jeg har kigget i gul og gratis og i den blå avis men uden held.... Joggen må koste ca. 3000 og honda melodyen må ca. koste 800... hvis der er nogen af jer der bor på fyn der vil sælge jeres ville jeg blive meget glad.. vi kan jo finde en rimelig pris.

MVH Martin Lundsagaard

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-06-04 13:56

Du kan da også selv prøve at sætte annonce i de aviser under købes, og skrive max-pris på og se om der er nogen der ringer.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 21-06-04 14:31

Du kan prøve at kontakte Johni på 40931841...han har af og til brugte scootere/knallerter/mc'er til salg til en BILLIG penge.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-06-04 17:31

Jeg er bange for du ikke finder nogen af de 2 mærker til den pris, du skal op til ca 5000 og 1800kr, for overhovedet at finde noget der kan køre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : melodymini

Dato : 30-09-04 19:25

du kan godt være heldig jeg fandt min honda melody mini til 850 kr...
VH melodymini

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 29-11-04 13:32

du kan sq ikke finde en honda melody til 850 kr,- ..