/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Nystartet fotostudio ??
Fra : bba
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 21-06-04 13:28

Et nystartet fotostudio

Jeg leder efter levenrandører til fremkaldelse, samt foto setups i form af
mapper og papomslag til diverse model og bryllups setup.

Hvad kan anbefales ??

/BBA

Kommentar
Fra : henrik.r

Dato : 22-06-04 07:17

hej
mapper og omslag prøv www.adj.dk. og levenrandører til fremkaldelse prøv din lokale fotohandel.
m v h

Kommentar
Fra : faetter72

Dato : 16-07-04 05:51

Hej bba.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra, men du kan prøve at kigge ind på denne hjemmeside http://www.bonde-hansen.dk/
Jeg har set det arbejde de laver og det er i en utrolig høj kvalitet.

M.V.H.
Faetter72