/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
"Kalorie tabel over fastfood?" 549 point~
Fra : BadBoyBobby
Vist : 2261 gange
109 point
Dato : 21-06-04 00:22

http://kandu.dk/dk/spg/43306

Der må være noget mere brugbart et sted.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-06-04 00:25

Eller også findes det bare ikke. Tror du ikke det er svært at lave en bare lidt konkret tabel over fastfood?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 21-06-04 00:27

Tror ikke at det findes..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-06-04 00:31

Jeg tror bestemt ikke du finder en tabel over kalorieindhold i fastfood. men hvis det er noget du går meget op i, må du bare i gang med hovedregning og "dissekere" f.eks. en burger: en bolle er ca så mange kalorier, og en flad bøf o.s.v. og regne det sammen, og husk endelig dressingen hvor der er rigtig mange, selv om det bliver kaldt LIGHT

Kommentar
Fra : nbyg

Dato : 21-06-04 00:39

der er en komplet tabel på:
www.netdoktor.dk

Håber det var det du søgte

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 21-06-04 07:37

Hejsa

På mit websted ligger en kalorietabel, der blandt andet indeholder hele sortimentet fra MacDonald.

Den kan hentes på denne adresse www.tabdiglet.dk/kalorietabel.htm ellers hvis du vil have den i excel format så skift hmt ud med xls.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : DiTTe_Smiil

Dato : 21-06-04 15:15

Du skal finde ud af hvor meget fedt der er i! Så kan du selv finde ud af det.. Der skal ca. 7,4 kalorier til 1 gram fedt..

Med kærlig hilsen
Ditte

Accepteret svar
Fra : Amadrienia

Modtaget 109 point
Dato : 01-07-04 20:02

Tænk+Test har undersøgt 24 forskellige fastfood menuer for deres næringsindhold.
http://www.taenk.dk/tt/2001/tt11/fastfood/skema/

Håber det kan hjælpe dig. Det giver da i hvert fald en rimelig god ide om at fastfood er.. tja.. hvad skal man sige.. ikke sundt :) Snup en gulerod ;)

Maja

Godkendelse af svar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 06-07-04 01:32

Tak for svaret Amadrienia. Det var noget i den stil jeg ledte efter....
Husk at lægge en kommentar i det første spørgrsmål, så du også får de point.