/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Online betaling med kreditkort
Fra : christofferd
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 20-06-04 20:25

Er der nogen der ved hvordan man på en hjemmeside, kan gøre så kunden får mulighed for at købe varer og betale med kreditkort? (så billigt så muligt)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-04 20:29

Det kræver en aftale med PBS og det koster et vist beløb som absolut ikke er lavt, selve løsningen med en indkøbsside er nem at finde, men du kommer ikke udenom PBS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 20:29

Næeh... du skal bruge PBS og det er temlig kosbart. De skal have et rimeligt stort depositium : http://www.pbs.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 20-06-04 20:31

prøv at gå ind på www.pbs.dk for mere iformation om kreditkort

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-06-04 20:36

Prøv at kigge her www.wannafind.dk se under betalingssystem.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-06-04 20:43

Og læg mærke til, at den ovenstående OGSÅ kræver en aftale med PBS

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-06-04 20:47

..og det er ganske vist!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-06-04 21:04

men du kan da kigge her hvis det ikke skal koste noget af betydning
http://www.ewire.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 21:11

Husk at læse : http://www.ewire.dk/ewire_conditions.asp?id=3463075774871536 ..hvis du følger technet's råd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-06-04 22:09

molokyle > det er godt at du gør opmærksom på det for det er nemlig noget som jeg tager som en selvfølge
at læse især når det drejer sig om penge og kreditkort og bank

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 20-06-04 22:12

Opret en konto hos PayPal og tilmeld dig som betalingsmodtager så kan dine kunder betale med kreditkort (men ikke dankort) via PayPal. Det koster et lille grundgebyr
plus en lille procentdel at modtage et beløb betalt via PayPal.

https://www.paypal.com/

At blive betalingsmodtager med kreditkort via PBS er mig bekendt en større ting
som er dyrt p.g.a. et stort oprettelsesgebyr plus PBS vurderer også forretningens soliditet
og vil kun have seriøse og solide betalingsmodtagere....