/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Program til hjemmeside
Fra : jonassr
Vist : 308 gange
50 point
Dato : 20-06-04 18:15

Hejsa jeg vil gerne lave en hjemmeside men jeg ved ikke hvilket program jeg skal bruge det skal være på dansk og nemt at finde ud af. det ville være fedt med et link det til hvor jeg kunne hente det

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 20-06-04 18:28
Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-04 19:41

Jeg bruger selv Frontpage... Det er kanon.

Bruger Cute FTP til at uploade med.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 20-06-04 20:00

Hej!!

Brug frontpage:

++++:
Dansk ( som du siger )
Indbygget upload ( skal bruges hvis du skal bruge frontpage server udvidelse, der kan du ikke bruge et ftp program )
Nemt at gå til

-----:
Dyrt
Har nogle mangler

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 20:34

Fronpage laver skod kode. Brug hellere : http://www.webwriter.dk/download.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 20:39

Fronpage ??? Frontpage = Backpage

Nej, det jeg mener er; at det er svært 'i hånden' at vedligeholde Frontpage HTML dokumenter. Koden der bliver genereret af Stone's er lettere at læse for udefra kommende, hvis du senere skulle få brug for hjælp til noget?
Ellers er et godt sted at begynde at forstå HTML her : http://html.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-06-04 20:42

Gør som jeg:

Lær alle koder først i Notepad og benyt derefter Frontpage: Så kan De bare komme an...

Der findes flere gode HTML (og Java) site med hjælp og gode råd.

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 21:13

Tak for svaret taliskoko.