/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Musik fra jägermeister reklame
Fra : joniaya
Vist : 586 gange
20 point
Dato : 20-06-04 14:23

Hej med jer. Igår aftes så jeg reklamen fra jägermeister hvor de 3 fyre sidder og fedter med deres iskolde glas, der sætter sig fast alle mulige steder på hænder, læber osv.

Under selve reklamen kører der et stykke musik, og dette stykke musik er jeg meget interesseret i at finde ud af hvad er, eftersom det passer 100% ind i et projekt jg har gang i.

Hvis en af jer ved hvad det er for et nr, så ville jeg blive glad. :)

mvh

joniaaya

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 20-06-04 15:27

Er det ikke The Living End - Ice Cold Ice ??

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-04 16:16

Har ikke lige set den omtalte reklame, men mange gange er musikken skrevet specielt til en bestemt reklame.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 20-06-04 20:27

Såvidt jeg kan se på det hele, så er "the living end" et band i stil med blink 182, men musikken ligger mere over i noget alternativ house eller lign.

Kommentar
Fra : jabocs

Dato : 02-09-04 17:53

Hejsa Joniaya - har du fundet ud af det...? - for jeg leder også efter nummeret...

:) jacob

Accepteret svar
Fra : nikee

Modtaget 20 point
Dato : 12-09-04 14:50

I er jo helt væk.. :)

Den hedder "Dieter gold - ice cold"...

Godkendelse af svar
Fra : joniaya

Dato : 04-05-05 08:49

Tak for svaret nikee. PERFEKT!