/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
lyd
Fra : ib2650
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 20-06-04 13:49

hejs et lille problem, kører xp. pro.
mit problem er jeg kan ikke selv bestemme hvilken lyd jeg vil sætte til forskellige hændelser. ok jeg ved jeg skal i kontrolpanel under lyde h.klikke og bestemme der men hver gang går den aut. tilbage til andet eksempel, aldrig hvad jeg vil hvad er fejlen ,
hilsen ib god søndag

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 20-06-04 14:59

du skal ændre lydene og så "gemme lydtema" - ellers går den altid tilbage til det gamle. Som standard kan du vælge "ingen lyde" og "Windows standard". Du kan så gemme forskellige nye temaer som fx "Ibs standard" - havde selv engang ét med Simpsons. Hver gang der kom et udråbstegn sagde den "Doh!!!"

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-06-04 15:03

Er det ikke det forkerte sted...at spørge om dette?

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 20-06-04 15:06

du har ret det sku i windows der er det sat

ib

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-06-04 15:17

hehe...det kan ske!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 20-06-04 20:52

hehe - ville bare give mit svar alligevel. men diskussionen er åbenbart fortsat her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/43351

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 21-06-04 10:09

hej kaptajn.
du har ret jeg satte sp. forkert ind fortsat som du noterer

hilsen ib.