/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
deer hunter 2004
Fra : arnold_petersen
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 20-06-04 12:01

hej

jeg ville spørge om hvordan man bruger snydekoderne til deer hunter 2004?

og så ville jeg også spørge om der er nogen der har lyst til at spille?

\\arnold_petersen

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-04 13:48

her er et par stykker, fortæller dig hvordan man gør.
http://www.snydesektionen.dk/
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/36598.html

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 22-06-04 11:28

hej arnold
jeg har prøvet at komme på nettet men kan ikke, kan du???????????+
fandt du ud af at anvende koderne ellers kan jeg forklare det.
det er bare lidt øv, at dem du skyder når du har koder på, kan ikke vises i dit trophy room

Kommentar
Fra : FIFA1234

Dato : 24-06-04 13:30

du kan prøve at gå end på google og skrive snydekoder så komer der en maser jemesider frem med koder

Kommentar
Fra : arnold_petersen

Dato : 30-06-04 02:41

hej polpot

undskyld at jeg ikk har skrivet men jeg troede at jeg heder lukket mit spørgsmål.....
nej jeg kan ikk spille det på nettet desværer men jeg gør alt for at finde ud af hvordan man gør

jeg tænkte på om du hade msn for så kunne jeg skrive til dig på den vis jeg fandt ud af det??

\\arnold_petersen

Godkendelse af svar
Fra : arnold_petersen

Dato : 17-12-06 12:55

Tak for svaret HJV9222.