/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Lille hund søges!
Fra : Nik_
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 20-06-04 00:10

Søger en lille hund, næsten lige meget hvilen race, ikke for gammel, meget gerne hvalp, gerne gadekryds, ikke stamtavle, må koste omkring de 500, lolland-falster eller sydsjælland.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 20-06-04 00:17

Så får du nok svært ved at finde en.
se stamtavle hunde http://bevidata.dk / Lolland - Falster

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-06-04 00:19

behøver ikke opfylde alle de krav, det er bare noget at gå efter ^

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-06-04 00:33

Har du ledt på www.dba.dk

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-06-04 00:34

yup

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 210 point
Dato : 20-06-04 00:38
Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-04 00:53

Kig på dyrenettet.dk

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 20-06-04 08:05

Hej Nik

Kig her http://loppetjansen.gpserver.dk/index.php?cPath=100_101 Her er hvalpe og også henvisning til Dyrenes Beskyttelse, som har afdelinger mange steder i landet.

Karin

Kommentar
Fra : gooey1

Dato : 25-06-04 23:39

Hvis du gerne vil gøre en lille hund glad kunne du adoptere en fra Grækenland. Det koster 1500 kr.

Det har jeg selv gjort for godt et år siden. Og vi går da også og overvejer at anskaffe en til.

Vi fik formidlet en hund gennem www.dfas.dk (danish friends og animals)

Når du vil adoptere en hund, cil du få tilsendt billeder osv så de er sikre på at det er den helt rigtige ejer til hunden og omvendt.
Og så redder man jo en lille skæbne fra en kummerlig tilværelse.

Lotte Med en glad græsk hund (hugo)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-06-04 23:59

Hej Lotte.
Velkommen til kandu
Rar historie...
Dejligt at der er mennesker som dig
Bare der var flere af den slags...

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 26-06-04 16:04

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : HuMLeBia

Dato : 12-10-05 18:02

Da min mor er kommet i den uheldige situation ikke at ha plads til hunden mere. Det er en tæve på 9 mdr, ruhåret gravhund/labrador retriever. Smadder kærlig.

RIng og hør nærmere.. begge forældre kan ses.

humbladidumbla@hotmail.com