/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
IGEN/IGEN/IGEN
Fra : swarn
Vist : 694 gange
21 point
Dato : 19-06-04 14:14

Hvordan syntes i det går med hastigheden her på kandu, for jeg syntes at det er ret laaaaaaaaaaaaaaaaangsomt.
Så jeg vil lige hører fra andre om det er min forb.der ikke virker, så jeg sætter lige en ordentlig kage på højkant for at få nogle svar
MV.
Swarn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:28

Det kan besvares med ét ord : Elendig

Opdateringstiden er under al kritik. Kandu.dk har for et par uger siden fået nu server skrev de, men der gik kun en uge, så var alt ved det 'gamle'. Det må være selve database implementationen det er galt med. Den laver sikkert 'trashing', som det hedder, når der går mere CPU tid med administration end med at løse opgaverne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-06-04 14:29

Jeg er lige kommet ind på dit spørgsmål superhurtigt fra min e-mail
frieda

til gengældt går send indlæg totalt langsomt. jeg kan blive ved med at skrive. uden at den sender. prøver en gang til.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:30

Ps. Jeg har også mistet adskillige indlæg til div. spørgsmål på det sidste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-06-04 14:30

Jeg er lige kommet ind på dit spørgsmål superhurtigt fra min e-mail
frieda

til gengældt går send indlæg totalt langsomt. jeg kan blive ved med at skrive. uden at den sender. prøver en gang til. virker stadig ikke. du har ret. det her er mumuligt. nu giderjeg ik prøve

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:36

Kære kandu.dk :

Får vi ikke snart en melding om hvordan det går med udviklingen/implementationen af jeres nye layout ???
I har gentagne gange lovet os det skulle være på trapperne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-06-04 14:36

Jeg må indrømme det går pænt lamgsomt her bæge veje..
Har dog ikke haft nogle fejl endnu, som før i tiden hvis det gik langsomt.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 19-06-04 14:37

Helt enig i at det er blevet en langsommelig affære. Jeg har været med siden marts 2001, og havde et 56k modem dengang, og jeg syntes at det var hurtigere dengang.
KANDU "kan du" oppe dig

R.J.S

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-06-04 14:40

jeg er lige kommet på,men jeg gider ikke kandu,når det køre som det gør i øjeblikket,fremkommeligheden svinger fra trå til tråd,så vis det er som det f.eks. er i dag,så jeg sletter alle e-mails og vender tilbage på et andet tidspunkt,træls.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:45

Kool -> Jeg har mange mange gange fået meddelelsen : Der er desværre sket en fej. Prøv igen senere. Kontakt os her hvis problemet ..osv.

Emilerne kommer ofte også tit stærkt forsinket frem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-06-04 14:55

Nogle få gange er siden i orden, men det hører til sjældenhederne efterhånden.
håber at det bliver bedre.

MVH

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-06-04 15:11

Det er meget varierende, med trenden er desværre i nedadgående retning, jeg syntes det bliver værre og værre, med meget få positive perioder.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-06-04 15:21

Hvis ikke det var fordi jeg havde oplevet bedre tider her på kandu.dk ville jeg nok overveje situationen

Helt nye vil da ikke finde det særligt tiltalende med den langsommelighed der er i øjeblikket
Det er ikke nogen god reklame......desværre.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-06-04 15:23

Ja Molo... Det sagde jeg oxo for hurtig.. nu vælter det ind med fejl :/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 15:25

Jeg sidder netop og funderer over om det måske kunne have noget at gøre med, en teknikker har været inde manuelt at slette nogle kommentare i en gammel tråd og derved er kommet til at lave ulykker? Systemet er jo sikkert ikke fra starten beregnet på sådanne rettelser. Dette kunne give database-inkonsistens, hvilket belaster systemet unødigt.

Altså en form for administrativ ris til egen røv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-04 15:53

Min mening er, at det går langsommere end nogensinde. Det er lige før man kan nå at ryge en smøg, hvis man tænder den, når man trykker på linket. Men jeg har dog ikke oplevet i den sidste tid, at indlægget forsvinder "på vejen" som før i tiden. Til gengæld har jeg oplevet, at jeg slet ikke kunne komme på.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : binky

Dato : 19-06-04 16:46

Jeg troede, at det var min langsomme computer, der bare var endnu langsommere. Jeg får en ny på mandag, men det gør så ikke den store forskel. Jeg har logget på kandu, og så går det så laaaangsomt, så de tyve smøger min mand skal have med på arbejde, dem kan jeg fint nå at rulle, inden der sker noget på kandu. Men vi bliver jo allesammen ældre, det gælder vel også for kandu, for når alderen trykker, kører det hele meget mere sindigt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 17:03

Tillykke med din nye comp. mandag binky Jeg må stadig, som den fattigrøv jeg er, leve med min 'Bimmer' 233 MHz.+ 64 Mb. RAM (..det er desværre ikke ram2)

Jeg er også gået over til 'Grøn' tobak i ventetiden

</MOLOKRYGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 17:13

Tjek Granslam's tip og giv det noget nær MAX stjerner : http://kandu.dk/dk/tip/8249

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-06-04 17:18

Det er irriterende langsomt nogen gange flere minutter og så er der "desværre sket en fejl prøv igen senere" eller også får man besked på at logge ind selv om man er det i forvejen. Troede det var min computer det var galt med.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-06-04 17:23

Jeg har vænnet mig til at højreklikke og trykke kopier når jeg skriver noget så kan jeg da forsøge igen med samme tekst igen uden at skulle skrive den om
Men langsomt går det sku En ting der også kan hjælpe lidt er at åbne flere vinduer med forskellige spørgsmål så kan man veksle lidt blandt dem når der er ventetid
hav en god dag Suno

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 17:24

....ellers lægger jeg et nyt her : http://kandu.dk/dk/tip/8252

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 17:32

AAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH Kom så Kandu for dulen!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 17:50

There is a moon in the sky ! ...it's called the moon

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 17:53

Ja, komsådasse Kandu.dk, så jeg kan overhale tedd udenom. I skal KUN lukke af for forbindelsen til Jylland ! ...altså lige creamygirl, mango og evt. skingur undtaget

FULD GAS AMA'R !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-06-04 18:35

Joo, det er lidt ligesom med "Netto": Der er masser at brokke sig over, men man bliver ved med at komme alligevel, for vi kan jo da ikke undvære Kandu (eller Netto), -kanvi? Findes der tilsvarende tilbud andetsteds? For så kan vi jo bare mødes der. Kom lige med et link, hvis nogen kender en konkurrent til Kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 19:14

Jeg gir' op det er mit liv sq for kort til...altså..!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 19:17

Birgitta - der er flere steder men vist ikke nogen direkte konkurrent til Kandu.dk
Emesen.
PS. Håber den når frem inden tråden lukkes.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 19:41

Birgitta-> Ja, forskellen hér fra NETTO er blot; der er OS der leverer varen
creamygirl -> http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif
emesen -> Du har (..for en gang skyld) ret

</MOILOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 19:50

Herved tildeles >>>>EMESEN ** <<<< - fordi det er anden gang Molokyle har givet mig ret i noget, jeg kan bare ikke huske hvad den første var.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 19:53

Molomix http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif
Nøjj, hvor er det spamromantisk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 20:00

Min skærm er snart fedtet helt til. Bvadder.

I øvrigt tror jeg at det er alle de fjollede kommentarer til ganske enkle spørgsmål som sænker Kandu's hastighed.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:20

emesen -> Berigtiger : 2 ganges skyld ....ialt ! Du har derimod kun modvilligt givet mig ret en gang ...nåeh.. jo, og så for nylig givet kvaje bajer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 20:23

Molo

Citat
Altså en form for administrativ ris til egen røv.

Tro på det!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 20:30

Jeg er til hver en tid klar til at indrømme hvis jeg fejler...................altså hvis.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-04 20:32

Jeg ved ikke med jeres, men min er der knald på nu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:34

creamygirl -> Du vover at kalde mig romantiker Romantik er; når man har været ude at gøre stort på et offentligt toilet. Der kommer en lille forsagt fyr ind, med løse håndled, perler i håret og charmeklud og siger : IIIIIIIeeeeeeeehhhhhhhh.... hér er luften er TYK af romantik

Nåeh... det var et sidespring.

LARMENDE TAVSHED fra vores site administrotorer kan vi konstatere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 20:53

Her er der også fuld knald på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:01

Sløv som en padde hér stadigvæk. Jeg delager altså også i 8 -9 ting på en gang. Dette plejer dog ikke at være et stort problem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:04

Det VILLE nu være rart med lidt respons fra de anvarlige her på BBS'en

...bare en gang imellem

Jeg abonnerer trods alt på noget Kandu.dk kalder et NYHEDS BREV

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:08

NØØØJ.... kun 3 minutter mellem mine sidste kommentarer. FLOT det der du...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:10

..men jer er måske også den eneste her ?

Mit nyhedsbrev får jeg en gang om måneden. Lige før den obligatoriske 'lodtrækning'. Hvad med jer ? Får I nyheder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:10

..men jeg er måske også den eneste her ?

Mit nyhedsbrev får jeg en gang om måneden. Lige før den obligatoriske 'lodtrækning'. Hvad med jer ? Får I nyheder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:11

Hold da op. Det spiller rigtigt idag Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:12

Juhuuu... ser alle fjernsyn. Er der fodbold ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:16

Hvor bliver mine emiler af ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-04 21:42

Dette her er lige som vejret. Alle taler om det, men ingen gør noget ved det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 19-06-04 21:52

Med ømme inderlår tilslutter jeg mig langsomheden i Kandu.dk

Catmoll

Molo... hvad er fodbold ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 22:04

Catmoll -> Hai-san... et par dage siden efterhånden .. pas på med at omtale dine lår i min nærhed

Creamygirl kan være ret nærtagen, så vidt jeg har forstået : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=163383

Jernladyen ->

Citat
TEORI : Når intet virker, men man ved hvorfor.
PRAKSIS : Når alt fungerer, men ingen ved hvorfor.

På Kandu.dk forenes TEORI & PRAKSIS : INTET fungerer ingen ved hvorfor !!!

:-D

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-04 22:17

Hej Molokyle.
Det er så sandt som det er skrevet. Før var det hurtigt, nu nåede jeg at tænde en smøg og ryge flere cm. før den kom frem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-06-04 22:29

Nå MOLO det er her du opholder dig *GG*..undskyld jeg sådan lige kommer brasende...men jeg ville lige høre om du har haft ringet da vi har været på Salten marked hele eftermiddagen!!..Kan forøvrigt anbefales..det er rigtig hyggeligt derude!!

Nå jeg er den der er smuttet igen..

Sus

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 19-06-04 22:32

Ja, jeg vil også bare give jer ret i at kandu´s tempo er temmelig langsommeligt. Meget ofte i hvert fald. Jeg forsøgte at læse molekyles link: http://kandu.dk/dk/tip/8252 og
http://kandu.dk/dk/tip/8249 - men pludselig er "jeg ikke logget ind" og mit password passer ikke længere!
Mystisk.
Ja, nogen gange opgiver man bare, og finder på noget andet, når kandu er så langsom.

...og ja Catmoll, hvad er fodbold?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 22:45

mango -> Vi går on-line imorgen os 2. Jeg ringer når ....jeg får (eftermiddags-) tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 22:57

Jeg vil på det kraftigste advare mod mit til tider voldsomme temperament og dernæst protestere imod ømme inderlår..Hva´bliver det næste?!? ømme yderlår?!

Molomix -->

</husk lige tandbørsten>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-06-04 22:58

molo jeg er nok ikke hjemme før til aften..

sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:06

mango -> Så si'r vi mandag eftermiddag ved 4-5 tiden, hvis det passer bedre ???

creamygirl -> Tandbørste ...og 'kæppen', sovepølsen, cyklen, G-strengen, kasketten, samt en masse tørst og godt humør

Som du kan høre skal jeg nok få tiden til at gå.

Kandu.dk kører allerede bedre ved den blotte forventning om min bortrejse .-D

</FERIEDRENGEN>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 23:08

Vidste ikke, at man kan rejse uden 'kæppen'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:35

creamygirl -> Dét kan man heller ikke hvis man har tænkt sig at få lidt riv i den

swarn -> Lang tid siden vi har hørt fra spørgeren. Virker Kandu.dk's emil service ikke hos dig endnu

</MOLOFISKER>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 23:42

Opfør dig ordentligt hos hende Mango (pegefinger smiley)
Og riv nu ikke for hårdt

P.S. Nul mails her til Creamy..andet end dem jeg sender til mig selv

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-06-04 23:49

Til molokyle
Det er meget op og ned, den ene gang jeg er på går det, den anden gang går det af H..... til, så jeg er begyndt at kigge i mit køleskab (hvis i kan følge med) for det her gider jeg ikke mer i dag, så nu sidder jeg og tænker over livets genvordigheder, , og det er ikke nemt
MV.Swarn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:49

creamygirl -> Nu har mango altså lovet mig en hel masse single selskab ...såeh måske du skulle udsætte mdinrejse til den anden side af planet Terra en smule og tage med til Hundslund istedet

swarn -> Er du med endnu ?

Jeg får da emiler igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 23:53

swarn -> Jeg kan følge dig Tørstens land !!! ...så jeg stryger også lige i køleren : "Smil; ..stedet hvor gode årgange mødes" hedder det nærmeste vandhul herfra

</MOLOKØLIG>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-06-04 23:58

Jeg ta'r ind imellem en lur, mens Kandu prøver at hutle sig igennem.

Det er s.. ved at være for kedeligt, det her.

KANDU så ta' dig sammen!

Nathilsen
Hanne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 00:02

MOLO øøøh hvad har jeg lovet ??*GG*...jeg har lovet en bajer eller 2 bål om vejrguderne vil det og lidt ganen..og eller HYGGELIGT selskab

Sus...
og Creamy sæføli skal han opføre sig ordentligt!! *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 00:03

Hundslund / Brisbane..bob bob..den er sq svær
Har lige ringet til Bon Bon, og foreslået dem at lave lørdagsslik med navnet Molomix..De vil tænke over det.....sagde de

Ahhh humle abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå....Bøøøøøøøøøvs

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 00:04

Godt Sus..hold ham lidt i ørene for mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 00:06

Får du mails Molo?!? hit med nogen af dem - jeg får ingen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 01:04

Heeeiiiiiiii... pger piger piger : Molo's back (..Ok. jeg ved det er et plat Jack citat fra : The Shining.[Ondskabens Hotel]..men alligevel )

Single kommentaren gik på denne bemærkning :

Citat
Fra : mango Dato : 10-06-04 21:46

singler er meget velkomne..kunne jo være man kunne få svejst nogen sammen så vi kunne få nogle flere frie boliger *GG*

Ps. Der ver kedeligt på Smil : 3 piger klistrede sig op af de muskuløse håndværkere (..som selv klistrede) indtil
de fandt ud af, de smittede af på deres fine hvide hud med deres sorte fingre (...over alt). De gik sammen med mig (...pigerne altså), men den modsatte vej

creamygirl -> Bare mango nøjes med ørene, så går det. Hvis det er munden? Må hun nok ty til gaffa-tape; der holder på ALT ...undtagen en kæreste

..og ja : Jeg får emiler nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 01:19

Hva´er den af Molo?!? skal vi allerede til at have diskussioner angående dine værtshus besøg?! skal du absolut afsted, så tag da for hulan mig med..
Jeg vil gerne
Så kan jeg også lære dig de sidste bogstaver i alfabetet..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 01:47

creamygirl -> Det kan godt være jeg er en habil cyklist, men Australien/retur på vandcykel ???

Undskyld, jeg skulle lige ordne et par hængepartier i javascript. (Du ved : Nørdede mænd ...altså )

Rolig creamygirl. Jeg er ikke liiiige sådan at nedlægge

</MOLOKOSTBAR>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 09:17

Til Mango........ ser først nu at du laver single fest til fordel for de bolig søgende stiller mig gerne op til en lejlighed nord for KBH...

Nå smutter igen.. Hesten skal motioneres... får nok ømme yderlår idag!!!

Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 13:42

Catmoll -> Jeg har jo sagt du skal passe på med at lægge billet ind på at gå til singlefest, for at blive smedet sammen med mig og flytte ind her i min alkove

Man ved aldrig hvad creamygirl kan finde på, men nu tager hun jo 14 dage til Australien såeh...

creamygirl -> Bare rolig. Jeg svigter dig ikke : http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

Kandu.dk : Det kører bedre idag. Har i nogen forklaring på problemerne igår ????

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 13:56

Forklaring på " i går ": Jeg forsøgte at køre tre dobbeltprofiler fra fire comp samtidig
Catmoll - prøv at sætte en sadel på dyret, og sid lidt afslappet - hvad er det for en slags pruhest.
Emesen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 14:07

Tak Molokyle..det er jeg glad for http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif
Tror det er en 'kæphest' Catmoll rider på..hehe..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:12

emesen -> Det kan næppe være dét. Jeg kører da altid med mindst 7-8 profiler på en gang. Hver med 10-12 åbne vinduer, så dén må du længere ud på landet med

Næeh... igår måtte jeg ty til et lille trick, når jeg ville åbne en tråd jeg ville ind på. Jeg åbnede den simpelthen en 6-7 gange samtidig og snuppede så den der loadede først. Havde altid kommentaren parat kopieret fra notepad.exe, så den kunne sættes ind igen og igen og igen... indtil den fik 'fat'

...ellers havde jeg kun fået skrevet en 3-4 kommentarer hele dagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 14:18

Nåh der er forklaringen!! Molo beslaglagde hele internettets båndbredde med sin 4 giga forbindelse!!

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 14:23

..........rettelse til Creamy... "kæp"hest .. det er den sgi for tyk til

emmessensan >>> det er en fjordhest.. af den bedste slags..

Molo... Øhh... alkorve..??? må jeg ikke tage min 210cm x 180 cm med ??? så kommer jeg ikke

Catmoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 14:25

Det kan også være alt det kyssesnask på skærmene, som fik trådene til at glide af.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 14:28

HA! Catmoll er tyk 210 x 180cm..
Jeg kan sagtens være i en alkove..

</ Creamy>
A lovely slim girl......ahhhh (en lovlig slem pige )

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 14:34

Creamy... LÅÅÅÅÅÅÅÅL .... ribs...

tror du er meget slem... ville nu gerne møde dig - og se om du virkelig er sååååååååååå slem !!

Catmoll

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-06-04 14:40

Melder mig lige fra denne tråd.

MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:41

Alkoven er 210 X 160, så det går nok ikke Catmoll

Slemme piger er der sgu altid plads til

tedd -> Min nabo sørgede for, jeg aldrig nåede at passere 98 Kbit/sec. så din formodning holder ikke vand du

creamygirl -> Til ære for emesens sarte væsen, får du i stedet for kys ...dette : http://web.ics.purdue.edu/~malban/heart.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:46

viskinge -> Vi går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget der blot tilnærmelses ligner interesse for deres 'kunder' om så jeg egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:46

viskinge -> Vi går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget der blot tilnærmelsesvis ligner interesse for deres 'kunder' om så jeg egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:46

viskinge -> Jeg går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget der blot tilnærmelsesvis ligner interesse for deres 'kunder' om så jeg egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:48

viskinge -> Jeg går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget, der blot tilnærmelsesvis ligner interesse for deres 'kunder', om jeg så egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:49

viskinge -> Jeg går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget der blot tilnærmelsesvis ligner interesse for deres 'kunder' om så jeg egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 14:49

viskinge -> Jeg går ingen steder før Kandu.dk reagerer med noget der blot tilnærmelsesvis ligner interesse for deres 'kunder' om så jeg egenhændigt skal spamme denne tråd til jeg dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 14:50

Molo er en fedterøv..men ok..tak allivel (krammesmiley)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 14:52

Så fik vi IGEN/IGEN/IGEN EMIL fra spørgsmålet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 14:54

Hjælp nu er hele min farveindstilling ude af trit - skærmen er rød over det hele.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 15:04

Creamy>>>> ... Jeg syntes altså at det var et romantisk hjerte der blev sendt til dig !!! Tror at Molo er bange for intimkontakten .
vil også ha' hjerter !!!

emesen >> rider du ?? altså på heste ???

Molo>>> vi klipper en hæl og skærer en tå!! så kan vi godt værer der alle sammen

Catmoll

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-06-04 15:11

Til alle i denne tråd

Jeg fik set lidt for meget til mit køleskab i går,23.49 og det blev meget sent så derfor er jeg først kommet med lige nu, og ser hvilken iver der bliver lagt for dagen, så jeg hæver lige lidt for at se hvad der sker nu er vi oppe på 90/95 tråde så det ser jo rigtig godt ud

MV.Swarn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 15:12

De eneste heste jeg rider på, er jernheste.
Men jeg kender flere som rider på de firbenede.
Det var bare lidt nysgerrighed.
Emesen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 15:38

Nope Catmoll,, Snitterne væk fra min Molomix..

En afstands- eller tidsmæssigt forspring med henblik på indfindelse eller ved en mekanisk anordning til cereal forarbejdning, vil foranledige en startposition i forhold til molekylær omstrukturering af årets afgrøde..Ahh (mørst til mølle får først malet ,o) )
JEG SÅ HAM FØRST..!

En samtale med Molo vil forløbe således:

Catmoll: Hvor har du været hele mit liv?!?
Molo: Der, hvor jeg kommer til fortsat at være: I din vildeste fantasi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 15:42

Alle er velkomne her hos mig. Vil man på besøg sender man mig blot en emil ..så returnerer jeg adressen
Jeg har netop : Ryddet op, støvsuget, vasket op, været i bad, skiftet tøj, redt seng, tørret støv af, vandet blomster, fejet altan, fodret fisk og besvaret et andet spørgsmål, medens I har siddet her og jappet.

Catmoll -> Tror du jeg tør give cybergaver, når creamygirl er her ??? Tro om du...

Swarn -> Man rejse sig ved det træ man er faldet og se at komme op på hesten igen

Kandu.dk har nu aldrig været særlig meddelsomme sku' jeg hilse at sige

..så en kommentar kommer vi nok til at vente længe på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 15:44

Haule Maule, så kom der er en stak kandu mails..er der nogen der mangler, så sender jeg gerne de halve

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 15:49

Creamy... >>> du er bare for vild... er nu mere til Haribomix... hvis det skal komme til det.!!

Molo ville nu nok have svaret >>> " i min fantasi, spiser lige brødet før jeg ved hvor det blev malet !!!

Catmoll ... men der er stadig plads i alkorven til en bette pjevs som dig !!

Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 15:53

Molo>>> ... tsk tsk ... tøsedreng !

Catmoll

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 15:58

Nu kan jeg ikke huske om Molo er vild med fodbold men for liige at være på forkant med dette underlige fænomen (EM) så lad mig fortælle, at jeg er typen der hvis jeg virkelig har behov for at tale med kæresten under en fodboldkamp, så ville jeg vise mig som et lille bitte billede i det ene hjørne på skærmen i halvlegen..

Tro på det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 15:59

Så fik jeg også børstet tænder, klippet negle, renset ørerne, barberet mig, smuttet til kobmang og læst lidt i avisen

creamygirl -> Har du tjekket Catmoll's profil ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 16:01

Upws........... ....

Creamy >> den var til dig .

" men der er stadig plads i alkoven til en bette pjevs som dig !! "

knuz Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:07

Jeg hverken spiller eller glor fodbold. Undtagelsen var da jeg for 14 dage siden var på Kløvermarken og se Chritianina tabe 0-1 til Politiet. Panserne har altså også trænet i mandsopdækning i mange år og da det var oldboys kender de også alle tricksene

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:07

Jeg har ikke nogen kyssekrammelink men et link til alle herfra Emesen.
http://www.hirsenet.dk/buuh.htm
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 16:20

Catmoll´s profil er tjekket..OG forklaring udbedes
Den får du tilbage emesen http://www.hirsenet.dk/buuh.htm

Ahhhh livet er sq for kort til dette skod kandu.dk - GØR dog noget..!
tredie gang lykkens gang.....SEND--> for hulen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:25

Catmoll's profil har Molokyle, men han vil ikke udtale sig offentligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:29

Hvis JEG skal forklare det så kommer den sandfærrdige historie her :

Catmoll er ny på sitet. Catmoll bliver irettesat af molokyle. Catmoll tager konsekvensen og lader molokyle bestemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 16:29

Tjah, mænd er som Mars Bars..søde og klistrede,
og de går straks efter hofterne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:33

Du ved jo hvordan det gik os to :

creamygirl er ny på sitet. creamygirl bliver irettesat af molokyle. creamygirl er ikke enig med molokyle. Det er de stadig ikke, men nu kysser de : http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:34

Min forklaring er mere spændende.
Molo's er den rigtige og kedelig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 16:35

Så lad mig høre din forklaring emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:36
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 16:38

emesen du er et uromantisk bæst..

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 16:39

:::: har da også en forklaring......

Catmoll er Catmoll.

ikke specielt store hofter

Catmol l lader stadig Molokyle bestemme hvad der skal stå i profilen

Catmoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:40

Min forklaring er jo at Molokyle har Catmoll's profil men vil ikke sige hvad det er.
Måske aner han ikke engang hvad jeg snakke om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:40

Den gamle er sgu bleven jaloux

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:43

Det er der heller ikke noget at sige til : Jeg skal besøge mango, tutfis er væk, ram2 snuppede fridaflip

Nu har han slet ingen tilbage

...jo hans søde kone, der lader ham sidder her og snakke med fremmede damer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:48

Jeg er ikke uromantisk - kun et bæst.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:50

Det er da ikke fremmede damemennesker, det er jo nogen jeg kender fra diverse profiler.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:51

Egentlig har jeg det ikke særlig godt med at sidde her og bryde alle uskrevne etiske regler og pladre løs i en 'seriøs' kategori som Kandu.dk. Jeg gør det kun lidt i håb om at vække deres interesse for spørgsmålet og dettes kommentarer, ved at tråden bliver usædvanligt lang. Hvilket jeg også tror er swarn's formål : At skabe så megen ienteresse for sagen som muligt. Swarn øgede endda med hele 20 påænger inden han gik ud for at pleje sine tømmermænd.

Nu cykler jeg lige en tur medens solen skinner. Landevejen trækker, men jeg vender frygtelig tilbage om en lille times tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 16:52

nu må I hygge....... skal til og vender frygtelig tilbage senere ... med og det hele..

Knuzer til Creamy.>>.. hold du bare fast så længe !

emesens ...>> .... er du gammel ???

Molo >>> kys du bare videre........[hør] fortæller ikke ret mange om det !!

Knuzz Catmoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:53

Jeg skulle måske også hellere se at få lavet det badeværelse færdigt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 16:55

IEnterresse !!! HHEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............. Jeg opfandt lige et nyt ord der betyder interesse for internetet

Men nu kan jeg ikke ta' patent på det. Nu sælger Kandu.dk det til Bill Gates

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:55

Æresmedlem i ældresagen tror jeg nok.
60 lange år.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 16:56

Mango, Tutfis, Fridaflip og Catmoll<----
I er alle blot krummer i livets store kiksedåse..jeg er derimod en lækker lille chokolademarengs - tro på det

Beklager, at jeg ikke stod længere tilbage i køen,
da Vorherre delte ydmyghed ud

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 16:57

Emesen >>>bruger du cerasit ??? ellers holder det ikke !!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 16:58

cerasit ???????????????????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 17:00

Wauw...den nørdede skulle have været denne her
Det ødelagde ligesom billedet lidt ik´?!

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 17:02

Emesen ... det bedste indenfor vådrums membraner og fugemasse !!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 17:07

schysh - jeg bruger bare blå lip. Men 7 9 13 så holder fliserne endnu. (har siddet et halvt år)
Emesen.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 17:08

Creamy>>> kransekage og chokoladekage glasur ... smager godt, men holder kun kort !!

Men lidt er du !!

Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-06-04 17:11

Emesen >>> ............held og lykke med det !!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-06-04 18:04

111 nye emiler----- Jeg fjerner alså lige et flueben, min øvrige pust drukner i smallltallllk.

Men I skal endlig ikke lade jer afbryde...

Forøvrigt leverer jeg da ikke varen her på kandu, Mol. Jeg forbruger bare, ligesom i Netto. Og på kandu er det endda ganske gratis.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 20:47

emesen -> Deøh var i mards då skullø væø færdy mæ dæn baderåm dær...

creamygirl -> Jeg bli'r altså hurtigt rigtig broncebrun ....[/skråstreg] Bænkebrun ; med 'Bistands-striber' og alt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 20:52

Jeg mangler ikke så meget - lige 3 højskabe jeg skal lave lidt om - de var for kedelige dem vi havde købt ubesete.
Vi har begge vænnet os til manglendebadlugt og gæsterne bliver ikke så længe.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 21:04

emesen -> Er der slet ikke plads at sove derude heller ? Så kan jeg godt se, du må se få ryddet op i badekarret/brusekabinen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 21:27

Hoooold da kæææft emmedemme..er du ikke færdig endnu..jeg havde fået et eller andet på tværs hvis det var min mand der var så længe om det

Og Creamy..du får bare lov til at være den lækreste..ingen props der

Og MOLO..tjaahh dig glæder vi os til at se
PS: vejrudsigten ser bare ikke alt for godt ud til sankt hans aften hmmm..kan være vi bliver nødt til at nøjes med ild i brændeovnen!!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 21:33

Jeg har mine badetrusser med mango

Pyt...en smule smat. Jeg lugter alligevel af fisk, når jeg overbringer dig min fangst, for jeg skal da lige ud med snøren og ha' lidt riv i 'kæppen' inden jeg 'kommer'

En rigtig mand er ikke bange for at stikke hovedet i 'sildekassen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 21:44

Det er simpelthen et spørgsmål om at kunne forklare hvorfor det ikke går så stærkt.
Men nu har jeg også bygget om inde i huset i 5 år, så jeg er da ved at være træt.
1. bryggers 2. badeværelse 3. køkken 4. badeværelse alle rum fra top til kloak.
bryggers bad1 og køkken har været et andet slags rum før.
Jeg laver absolut alt selv.
Emesen. [hør]

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 21:45

Jamen det lyder da super med fisk..bare du selv renser dem..har det desværre svært med at rense fisk..kommer fra en oplevelse, da jeg var gravid..er aldrig kommet over det..kaster simpelthen op..

Jeg siger dig..jeg sidder ikke ude i øsepøse regnvejr..no way

Søren spiser dog ikke fisk, med mindre det er rødspætter, ål ...til nød ørred..

Men ungerne og jeg spiser fisk med største velbehag..så plejer han bare at få et eller andet, andet ...!!

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 21:47

Jeg driller dig emmedreng

Selvfølgelig har du dine grunde til at det ikke går så stækt..og helt ærligt..efter din fortælling..kan jeg godt forstå hvis det kniber lidt med motivationen efterhånden

Men held og lykke med det
Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-04 21:52

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 08:01

mango -> Nu er det sådan at i denne ædle sport gives der ingen garantier, så mon ikke I må nøjes med resterne af mine sandorm ???

Fisk (pånær sild) renses umiddelbart efter fangsten. Først et gok i nødden, så et hutigt strubesnirt (så blodet løber fra), derefter snittes fra gat til gæller, ud med motoren, som straks ryger tilbage i baljen, væk med gællerne, blodet langs rygraden og de sorte hinder i bughulen. Så er den ged barberet. Håber ikke du ørlede undervejs ?

Du skal da ikke sidde i noget regnvej mango. Hvor jeg kommer skinner solen altid medmindre det er nat. Om natten kan man klaresig alene ved min lysende intelligens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 08:02

Lysende intelligens ??? Phuuu... lygter her ikke lidt af fisk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-06-04 10:54

Pisse kandu...nu er det 3. gang jeg forsøger at skrive et indlæg....

Nu bliver det bare kort:
Molo hvornår ringer du?

sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 11:25

Lysende intelligens.........er det som skinner i øjnene......................eller er det bare blændværk.

http://www.hirsenet.dk/buuh.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 13:04

mango : Kort : IDAG

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-06-04 16:52

hmm ja det er fint MOLO *LOL*..det var jeg jo så godt klar over...men nu er jeg hjemme..så nu kan du godt ringe *G*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 17:27

Jeg ringede, men min molbil er i udu, så det blev en kort samtale. Jeg ringer igeb, når jeg 'lander' i Århus imorgen ...fra en telefonbox, telegraf eller hva' de nu har derovre

Som sagt skal jeg altså også ud at se mig lidt omkring på det brogede gedemarked, medens jeg nu er ovre at besøge nogen folkeslag, der er landfaste med Tyrkiet

Som sagt for nærmere aftale NU ? Kontakt : molo ->Snabel A<-lite.dk

Vi ses mango (= Sus & Co. ....Ko ?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 17:40

I Aarhus løfter du bare røret og morser med gaflen.
Alle er koblet sammen til linien så du behøver ikke ringe op.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 17:44

Ude mellem blokkerne bruger vi altså jungletrommer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 18:14

tedd -> Blokkerne ??? Er det dem der blokker til en bajer ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 18:48

Her bruger vi også jungletrommer.
Eks. der står tre mand og jeg vil gi' en pils - vupti så kan jeg godt hente nogle flere, til dem der lynhurtigt dukker op.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 18:58

mango -> Bus 888 er reservet med afgang tirsdag 22-06-04 fra Kastrup kl. 14.45 (...man skal være der 15 min. før) Ankomst til Århus rutebilstation kl. 18.45

Jeg ringer igen derfra ca. kl. 19.30

Så kan vi aftale nærmere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 19:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 19:15

Kære Kandu team :

Dette ovenstående link/kodevisnings problem kunne vi sikkert også have glæde af at I gjorde noget ved !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 19:18

Jammen lille molo du skal til Aarhus ikke fra Aarhus før bagefter.
(se et flot javascript jeg har lavet http://www.kandu.dk/dk/spg/43446)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 19:22

emesen -> FLOT det der du ....men det kendte jeg faktisk godt i forvejen

</MOLOKODE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 19:23
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 19:25

Læg vel mærke til at der henvises til kaffebryggeren.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-06-04 19:29

Hej MOLO...ja du var møj svær at høre i din defekte mobilos...øøh hvorfor skal du ringe? Skal jeg ikke bare komme og hente dig 18.45 ? eller skal du se dig omkring i Århus først...??

Det var ellers billigt...kommer du med som studerende eller seniorer?

Sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 19:39

Blokkerne er århus slang for gellerup Molo!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 19:40

Uæh mællm bloggerne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 20:05

mango -> Jeg skal da lige se alle de berømte seværdigheder : Majgade ! ... og øøøøeeehh... ?

..men jeg ringer da lige alligevel fra rutebilstationen, når jeg er der

Nope; jeg kører 'normalt' : 400 + (cykel : 2 x 80) = 560 kr. ...også en slags penge for en bistandsklient med 5.083 kr. om måneden FØR faste udgifter som : Husleje+varme, el, tv, internet og hva' har vi... ?

Skal der være fest ? Så la' der være fest

..og så har jeg endda fine gaver med til dig : </BEVAR CHRISTIANIA>

<MOLOIALTIDGODTHUMØR>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 20:08

tedd -> Nåøh... Det er de høje i husende der slår på ongo-bongo tromme ... så er jeg med Det anede mig at du følte dig hjemme dér ... der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 21-06-04 21:39

... Håber at MOLO får en rigtig dejlig tur .. i venners nærvær... Mango og Co... pas godt på ham ...

Knuz >> Catmoll

Ps: hvis vi ikke ses så hav en dejlig sankthans..fest !!! :0))

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 21-06-04 21:41

Emesen.............. takker for hilsnen på Siten... det var rigtig dejligt .. og jeg er meget glad for kritik,,, ellers kan jeg jo ikke lære noget vel ???

skønt at du ville finde tiden til at besøge den !!!

Knuuuuuuuuuuzer og alt det andet ... Catmoll

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-06-04 21:54

hmm jeg tror de mener Mejlgade ikke?

Godt nok er jeg flink..men jeg kommer altså ikke og henter dig kl. lort om natten Molo...hvor du er mere stiv en bøjelig

Hvad havde du i tankerne..?

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 22:57

Joeeh... mango-bongo det er sgu nok det den hedder

Jeg skulle lige prøve at køre 33,4 km med den samme oppakning som i morgen bare for at se hvordan det føltes. Imidlertid var det så godt vejr at jeg lige snuppede et par extra kilometer : 53,5 på 2 timer

Hvordan det føltes ??? ......PRAGTFULDT

Nu hygger jeg mig efter en kold bruser med Nescafé Guld og Citron måne ( Dancake Rules !!! ) Livet er slønt

</GLAD MAND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 22:59

slønt ??? SKØNT ; for den da også...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 23:08

Ps. mango : Du skal da ikke hente, når der ikke er længere end 33,4 km . Det er jo lige rundt om hjørnet

Helle-dusse-da jeg kommer langvejs fra.... og jeg har go'e ben

Nej, jeg tropper sgu ikke op kl. lort, men jeg kan da nå lidt rundt i byen inden jeg triller mod Hundslund. Sådan en bette by som Århus, kan man da nå et se på et par timer

</MOLOCYKLER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 23:13

Hvis, ...og det må guderne forbyde, at det øser ned, så kalder jeg dig til måske til køre assistance. På en anden side : En smule regnvejr betyder ikke noget. Jeg smider da bare tøjet og tramper afsted i min sølvgrå G-streng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-06-04 23:42

Rigtig rigtig god tur til det mørke jylland, far nu ikke vild,
Du kan printe en kraksrute ud inden, du begiver dig afsted. Ha ha...
Glæder mig til et referat af turen....

Hils de gæve jyder.

The1best

P.s. mødte Mads i dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-04 00:15

the1best -> Jo, tak skal du have. Lever den lange virkelig endnu ?

Printe ud ???? Jeg fik jo et fint kort af emesen med pusterum og alt. Ifølge det; skal man jo bare kører lidt ned ad skærmen og så til venstre

Du skal nok få et fyldigt retrospektivt foredrag, når jeg kommer og drikker resten af min Whisky

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 08:04

Oki godt ord igen Molo..men man ved jo aldrig hvad det er for mennesker der kommer derovre fra vel? *LOL*...
Jeg har jo lært i mit korte liv at det er rigtig fint at fortælle hvad man ikke vil finde sig i og hvor ens grænser går..så går det aldrig helt galt vel?

Jeg henter dig hellere end gerne Molo og hvis det regner i aften ja så triller Forden altså mod Århus og så har du bare at fortælle mig hvor du opholder dig så jeg kan finde dig...for godtnok er Århus ikke så stor som Kbh. men man kan nu nemt gemme sig i den
Vi glæder os meget til at se dig ......

Knus sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-04 10:34

mango -> Du har fundstændig ret. Ærlighed varer længst og man skal altid have sine meningers mod !

Selvom det nogen gange kan være svært at gennemskue, er jeg faktisk godt opdraget

..min største 'fejl' er at jeg kan være utroligt snakkende og som Frk.Uro siger : Selvsmagende

Jeg håber ikke det bliver nødvendigt med Ford'en, men hvis ??? ..så er jeg meget taknemmelig for tilbudet

tedd -> Tag dig nu sammen menneske ...og kom til Skt.Hans hygge hos mango i morgen. Har du lyst og tid kan du da også komme og sige HAI på rutebilstationen idag kl. 18.45 Det kunne jo være du kunne guide mig lidt rundt i byen et par timer ? Det gælder forøvrigt også andre end tedd, hvis nogen skulle være i nærheden ?

Kærligst </HENRIK MORTENSEN>
Jeg er nem at genkende på min lysblå Mustang cykel med påmonteret fiskestang

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 10:43

he he..påmonteret fiskestang *LOL*

Selvsmagende??? ja oki kan være jeg finder ud af hvad det vil sige? GGG*

Ja tedd kom da med herud....kunne være hyggeligt...og andre som ikke har andet for i er også velkomne, vi finder ud af et eller andet sjovt..selvom det skulle p...ned.
mango

ps jeg har ludo !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-04 15:16

Jeg befinder mig desværre i Himmerland lige nu, hvor jeg venter på min kære afdøde mors hus bliver solgt! Hvis det ikke ender med at Kreditten overtar! Utroligt man ikke kan sælge et dejligt hus nu om dage bare fordi det ligger lidt udenfor alfarvej. Fatter ikke hvorfor folk absolut vil klumpe sig sammen i byer, når de alligevel har en bil, men dem om det! Så kan jeg da nyde have, natur og fuglesang samt diverse strejfende katte, der synes det er morsomt at vække mig midt om natten med parringskald og krav om mad!

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-06-04 15:43

Mango>> det lyder til at blive en rigtig hyggelig aften du har fået stablet på benene, jeg sitter jo på sj. og skal på job torsdag morgen meget tidligt - ellers havde jeg da taget imod invitationen

håber det kunne blive en anden gang !

Knus Cat*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 15:59

tedd..jamen himmerland?? det er da lige om hjørnet..har du ikke bil da?
Håber da du får solgt huset...gør mig ondt at høre om din mor !

Tjaah cat..ærgeligt, sjovt nok som alle der ser denne tråd kommer derovre fra..

Og forøvrigt tedd..hvorfor flytter du ikke selv ind, lyder da som et pragtfuldt sted

knus sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-04 16:16

Desværre befinder jeg mig i Ribers, Gibers, Bubbers og andre kartoteker Mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-04 17:23

Ribers ligger da noget sydligere end Himmerland.

Jeg er jo også herovrefra, og er da lidt ked af ikke at kunne deltage i denne kandukomsammen, men glæder mig på jeres vejne.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-06-04 11:21

ja og kan fortælle at vi hygger os gevaldig..kæmper begge for at få lov til at snakke *GG* Og vi sidder begge med "hoved på" den blev 03.00 inat og en del rødvin blev udryddet...

Men hyggeligt det er det

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 13:00

hvisker.......herligt

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 23-06-04 14:30

uhmmms rødvin.......... :0))

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-06-04 20:20

>Mango, det glæder mig du passer godt på ham. Og i hygger jer.

Det med at snakke kender jeg alt til, det er dejligt at blive aflastet. HA HA

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 23:20

Nå ja Molo Du kan da cykle videre op gennem Jylland til Himmerland, så du da velkommen til en tår øl og en overnatningsplads Ser ud som om vejret er klaret op så jeg håber I har en god Skt. Hans!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-06-04 23:46

the1best *LOL* ja gud bedre det..han tager hjem imorgen *GG*

Han burde kunne tjene penge på det snakketøj...vi må udtænke et eller andet job, hvor han får lejlighed til at snakke så meget at han er villig il at lade andre komme til orde også *LOL*

tedd jeg skal lade det gå videre

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-06-04 23:49

kan du ikke sende MOLO en mail med din adresse !!

Du ved ikke hvad du gør *FASAG*

sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 00:00

Molo's Jyllandsturne!!!! Jo men jeg har da osse mulighed for at hente ham i Hobro eller Års! Er lidt langt at cykle fra Hundslund

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 00:02

Og Tak for advarslen Mango Øh Hvad betyder FASAG?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 00:20

Har sendt en mail på Molo light øh lite!! Håber du har konfiskeret hans G streng?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-06-04 10:36

FASAG betyder: "falder af stolen af grin"

Nå han tjekker sin mail og kontakter dig.

Sus
PS Nej jeg har ikke konfiskeret han G-streng...*GG*

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-06-04 11:08

>mango

Er han på vej vej hjem elller videre nordpå ?

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 12:58

Har lige læst hans mail. Han er på vej hjem. Tror ikke han var klar over hvor lang Jylland er!
Ellers ærgeligt, men han laver nok en Jyllands turne på et tidspunkt! Måske når Creamy kommer tilbage?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 15:27

Er der nogen som har GPS så vi kan spore molocykel inde han bliver væk.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-06-04 15:51

sidst jeg hørte fra ham var han ankommet vel til Århus..det er en time siden..han skal med bussen 16.30

sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 16:31

Bare han ikke bliver lost i storbyen!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 20:41

Øst, Vest ...ude godt ...Ama'r bedst

Alt vel. Jeg fik ikke fisket. Kun drømt om det. Er der noget vand i nærheden af Hundslund ???
JA... det der kommer fra oven

Jeg må have set forkert på køreplanen : Bussen kørte kl. 16.00, men jeg kom da med

Hundslunds forlod jeg kl. 13.25 og jeg ankom til Rutebilstationen i Århus kl. 14.40 = 33,4 km. på 75 min. Regn selv min gennemsnitshastighed ud. Jeg tog den også med ro, da jeg jo havde oppakning på cyklen

Over et døgn uden molokyle på Kandu.dk. Er der nogen der har savnet mig ?

Nu er jeg vendt frygtelig tilbage http://www.kandu.dk/dk/spg/43633

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 20:46

tedd-> Vjret var ikke til G-streng, så jeg nøjedes med at give den i stramme cykelbukser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-06-04 21:08

Velkommen tilbage i de vante omgivelser. Så venter vi på at frk.uro vender tilbage. Og det gør hun snart.

The1best

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-06-04 21:13

Hej MOLO..velkommen hjem...

Det var hyggeligt at have dig på besøg..skide ærgeligt at vejret ikke var bedre..øv..

sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 21:19

the1best -> Takker Frk.uro brokkede sig over den manglende mobil forbindelse og de mange tæger. De prøblemer har jeg heldigvis ikke haft. Jeg manglede FF ....til gengæld masser af liflig rødvin og Odense pilsnere ...næsten lidt for meget af begge dele

[hør] Tænk jyderne værdsætter ikke denne, blandt grønlændere, Ama'rkanere og andre sutter, højt priste gudedrik

Til gengæld har de lært af Københavnerne at en kop kaffe på Caféen skal koste det samme som 500 g. god Colombiasnk kaffe i Super Brugsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 21:30

mango -> Takker I lige måde. Det var sgu rart at komme lidt på afstand af den daglige trummerum

Cykelturen til Århus forløb uden probs. Det regnede fra jeg kørte fra jeres landsted, til jeg jeg havde passeret den parodi på en by, der kaldes Odder Sol, gråvejr og halv medvind resten af vejen

RÅBER TIL HIMLEN : KØRER KANDU.DK STADIG LIGE SÅ GUDSJAMMERLIG LANGSOMT HOS JER, SOM DET GØR HER ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 21:34

Det kører hurtigt her.
Der kan mindst leveres en kommentar i timen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 21:41

Orv... emesen. Så må du hellere bede om hjælp til at holde styr på de mange emiler. Prøv at spørge din kone om ikke hun kan løsrive sig fra badeværelsets vådrumsmaling og komme ind at skive dem ned til dig, så du kan stave dig igennem dem, når du har fundet dit høreapparat og dine læsebriller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 21:45

Jeg tror ikke det er så godt at forstyrre - hun er ved at lave en spejling i flere niveau'er.
Der skulle nødig tabes information.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-06-04 21:51

Det går rimelig hurigt her i nordlige.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 21:53

emesen -> Luftspejling måske ? Noget alá dette : http://wintersteel.homestead.com/files/Images/fatamorgana.jpg

Hhmmm... det går meget godt med at nå kandu.dk via link i emilerne, men jeg har mere end svært ved at nå andet end forsiden ad den 'rigtige' dør. Altså at åbne et alm. blowser vindue fra adresselinjen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-06-04 22:06

ka´nu ikk li at MOLO generer vores "storby" Odder Hmmppff..såen en s...kjøwenhavner

Og så må i jo undvære mig her i en uges tid..lørdag morgen drager min mand og jeg til Polen....såen ca. omkring Stettin.
Så hvis noget sådan lige skulle kende noget billigt at bo i..eller noget der bare SKAL ses..så skriv endelig.
Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 22:11

Tourdemolo er ikke københavner......................men Ama'r-kaner - øen der klamrer sig til hovedøen Sjælland.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:15

Jeg har aldrig været i Polen. Jeg troede Polsk var noget frækt ? Min mor rødmede da altid, når hun fik at vide at nogen levede på Polsk

Go' tur ..alle begge sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:20

Nu er det tredje gang iår jeg må give emesen ret

...men nu går det bedre med at komme rundt på Kandu.dk. Langsomt, men fremad som altid
Det kan være min oldsag af en IBIMMER, blot skulle varmes godt igennem og tastaturet ha' lidt massage.

</Tour de MOLO>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 22:21

FF'er ?? Dem kan man da få i St.Ajstrup brugs!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:26

Ps. ((33,4 / 75) X 60) = 26.72 km/t til dem der ikke kan finde ud af det der med gennemsnits hastighed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:28

tedd -> Hai-San ; ..og hvor langt tid tager det så at nå den brugs og retur, med 26.72 km/t fra Hundslund, hvis man er tørstig nok ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:34

Jeg er næsten sikker på svaret : DER ER IKKE TID I VERDEN NOK !!!

...enten er man død af tørst inden man når frem eller også er man det på vejen hjem. Løsning ? At drikke dem på vejen hjem. Dette bliver man imidlertid så tøstig af, man straks må afsted igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 22:44

Svaret er cykelanhænger med solide hjul.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 22:59

emesen -> ..med 26.72 km/t ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-04 23:07

Ja ja - der er ingen grund til at køre hurtigere - du skal også tænke på flaskerne - så de ikke går i stykker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 23:28

En returbillet med Bus 888 gælder altså kun i 2 måneder emesen !!!

..og jeg skulle jo gerne nå hjem inden mine fisk dør af sult og tørst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 23:40

Tjah der er ca. 150 km fra Hundslund til St Ajstrup brugs Molo Ligger lige i nærheden af mig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-04 23:43

tedd -> Er det så ikke lettere hvis DU cykler herover med dem. Du kan evt. cykle herover først og hente penge. Jeg gi'r da gerne en FF'er

MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 00:06

Cykle?? Vil du ta livet af mig?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-06-04 01:25

Hvorfor skal "St Ajstrup brugs" blandes ind ?
Torkild er da en udmærket person, som hverken sælger cykler, anhænger eller tomme flasker !
/PG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 01:32

Det var skam en ros guild! Og jeg har set man kan købe Tuborg FF der

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 01:38

Han sælger ovenikøbet køleskabe man kan holde dem kolde i

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-06-04 01:57

Jeg har nu aldrig oplevet et køleskab fra "St Ajstrup brugs", der kunne holde bare én øl kold .. men måske det kræver en størrre hængelås ?
/PG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-04 02:01

Tror du drikker for hurtigt Guild
Kunne ellers forestille mig Molo med køleskab på bagabæreren, og tilsluttet en gammeldags dynamolygte

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-06-04 02:11

.. Molo .. er det ham med den grønne "Arla"-plastik-kasse på Velo'en ?.. for så så jeg ham idag ! .. og tilbage til det oprindelige spørgsmål .. det er HASTIGHED der virkelig vil frem !
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 09:15

Det tager på den forkerte side af 11 timer ((150 / 26.72) x 2) Hundslund/retur på cykel til den møgbrugs. Hvis jeg havde hentet dem en ad gangen ville jeg kunne have nået at drikke (52 / 11) 4.72727272727272... FF'er hos mango. Dette ville imidlertid kun have givet mig ½ times taletid, hvilket mango måske ville have sat pris på ?

Iøvrigt er min højre balle balle lidt øm her dagen efter hjemturen, men det er nok kaffen fra Sigfred's Kaffebar i gågaden der skyld i dette

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-06-04 09:56

go´morn..ja i vrøvler gør i

Nu vil jeg bare fortælle at jeg er ved at skal til at gøre os rejseklar alle sammen..sidder nu med min morgenkaffe og tager afsked med min puter...

Ønsk mig nu en god tur og tænk på mig mens jeg er væk ikke? *SMS*

Jeg sender jer en tanke og hvis jeg skulle komme på et eller andet lækkert hotel der har internetforbindelse, jamen så smutter jeg da lige ind og siger hej

Mange knus sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 10:12

mango -> Selvfølgelig http://www.freetime.dk/p7148.jpg You are always om my mind

Ja, jeg burde jo have fortalt creamygirl at hun kunne have oprettet en freemail. Skiftet emil adresse her på kandu.dk midlertidigt, så vi også kunne udveksle kys medens hun er i det fremmede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-06-04 10:30

ihh tak MOLO du er og bliver en gentleman..

Og jeg har husket at skrive mit kodeord ned..altså *GG*

Sus

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 10 point
Dato : 30-12-04 08:30

Hvorfor egentlig ikke lukke dette spg???

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 01-01-06 15:32

Tak for svaret troldenesdhb.