/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
guitar og forstærker
Fra : BananJoe
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 19-06-04 01:30

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-06-04 08:27

ja det er utroligt godt det er jo en af de bedste på market mærkevare så det kan du rolig købe

Kommentar
Fra : return

Dato : 19-06-04 08:32

markedet

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 19-06-04 10:07

det er bestemt ikke et dårligt køb......MEN, Det vigtigste når man skal købe musik instrumenter, er at man prøver dem en del gange før man køber.......Ned i din lokale musik forretning og prøv en masse forskellige spader.......det kunne jo være at der var en spade der passede bedre til dit temperament.....du må aldrig bare købe noget fordi der er andre der synes det er godt...... (jeg tog til usa i sin tid for at købe min Vincent-Bach trompet direkte fra fabriks udsalget....de er nemlig håndlavede og derfor er der ikke 2 der er helt ens......prøvede over 50 trompeter før jeg fandt den jeg ville have).
God Jagt vh fluffy

Kommentar
Fra : nbyg

Dato : 21-06-04 00:48

Det er et god tilbud....
alene forstærkeren kommer op over de 2000kr.
Jeg har selv sådan en guitar, og jeg synes den er kanon.

Men jeg synes du selv skal tage ned og prøve den, så du kan se om den er noget for dig.

Håber du blev lidt klogere :D

Kommentar
Fra : BananJoe

Dato : 21-06-04 12:33

hvor mange watt skal en forstærker være på for at den god... altså det skal ikk være sådan at lyden forsvinder hvis der kommer en trommeslager med... kan den spille rigtig højt den her?

Kommentar
Fra : nbyg

Dato : 21-06-04 12:44

50w er mere end rigligt...
den der følger med i aages guitar pakke er en 65w, så ja den kan spille rigtig højt

Kommentar
Fra : nbyg

Dato : 21-06-04 12:45

50w er mere end rigligt...
den der følger med i aages guitar pakke er en 65w, så ja den kan spille rigtig højt

Annuller spørgsmålet
Fra : BananJoe

Dato : 18-10-06 14:13

Fandt selv ud af det.