/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ferieturen!!! hvorhen???
Fra : Sunowich
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 19-06-04 00:10

Nå nu er der ikke skrevet noget i Smallsnak siden den 11. såe
Hvor skal i hen på ferie??? Jeg selv skal en tur til Ballatonsøen i Ungarn og nogle dage i Tjekkiet på tilbagevejen Er der noget jeg absolut må se på vejen ???
Mange rejsehilsner Suno

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-06-04 00:13

Ja. Til det Tjekkiske grønne græs på markerne. Det skulle være noget af det pæneste på denne jord.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 19-06-04 00:28

Det lokale værtshus

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-06-04 07:09

Fer..., hva'for noget??????????????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-06-04 08:53

->Suno
God tur--selv holder jeg ferie i 7 uger og så er det til søs det foregår.
ahhhh---tulle fra den ene lækre ankerplads og til den anden---kun sejle når man har lyst---ingen særlig planlægning---gå en runde på havnen---smage det lokale humle---snakke med gud og hvermand----hygge, hygge, hygge.
DET ER LIVET!!!!!!
Og vejret bliver jo som sædvanligt tropisk
I øvrigt ønsker jeg alle en rigtig god ferie.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 19-06-04 09:07

Hem med jer. Jeg vælger at blive i Danmark i år. Jeg skal 2 uger på aktiv ferie i Fredericia blandt andet til revy på pejsegården. Derefter skal jeg 2 uger ud i sommerlandet i et sommerhus ved Vejers strand. Jeg tager af sted d. 27. juni danmark dejligst solen kommer selvfølgelig igen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-04 09:11

Et telt bag frysehuset i Nørre Snede.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-04 09:24

måske en uge med camping/barnevognen på landevejene

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 19-06-04 10:07

Hvis økonomien kan bære det ............ så er og bliver det Tyrkiet.
en lille flække der hedder Bitez....
god sommerferie til alle

Catmoll

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-06-04 11:45

Ingen sommerferie her i år
Har ikke øko'en til det, eller rettere, det ville jeg have haft, hvis ikke mit pas var udløbet 4.6.. 680 bobs for et nyt.
Såfremt man havde haft "tiden" ville turen have været gået til en af de græske øer. Samos, Kreta eller Symi...
Måske næste sommer..
Men vinterferien er skam allerede i hus. Min kære fader fylder 60 i februar og har inviteret mig, min mand og alle ungerne til Sri Lanka. 14 dage ved det indiske ocean..
Suno.. Kender intet til Ungarn eller Tjekkiet. Men har hørt/ læst at der skulle være billigt. Man skal dog passe godt på sine moneter. Sov med dem om natten!!

God renvejsdag

Cali

Kommentar
Fra : Becuzz

Dato : 19-06-04 11:58

Til Calista

Altså - for nylig fik min søn forlænget sit pas !! Jeg har ikke de nøjagtige enkeltheder MEN kan huske at det var gratis :)
Det var enten 1 eller 6 md det blev stemplet med..!!

Prøv da at undersøg det.

hilsen Becuzz

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 19-06-04 13:51

Jeg skal til Philippinerne ... desværret først til december.

/Bofh

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-06-04 09:39

På fredag kører min mand og jeg ud i det blå..ingen ved hvorhen..men gode ideer modtages....
Vi kan utroligt godt li at noget er billigt..og vi har 9 dage til vores rådighed, ungerne er med deres far på Bornholm.

Med venlig hilsen
Mango sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-04 21:27

Vi venter til september, og tager en lille tur til en af de små Græske øer, lidt udenfor Athen.
Det bliver en motionstur rundt til restauranterne og se på lidt dejlig Græsk mad.
Om morgenen børster vi altid tænder i Raki og skyller efter med Ouzo.
Emesen.
PS. måske får jeg lov til at gå til stranden og kigge på sild.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-06-04 12:33

Emesen, det kan du bare ikke være bekendt!!
Her sidder jeg og søger vidt og bredt efter en afbusrejse til netop en af de græske øer! Manden har helt uventet fået ferie i uge 30, ungerne er på ferie hos deres bedsteforældre, så vi ville (manden og jeg) lege kæreste- par igen
Men der er ikke en skid at få. Ellers er det hele for dyrt, øvbøv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 16:13

Undskyld - men vi elsker altså, at ta' til det Græske.
Og det er den lille ø Poros som ligger op og ned af den store halvø som jeg ikke kan huske hvad hedder.
Fra øen kan man sejle med hurtige flyvebåde eller store færger til de nærliggende øer Ægina, Hydra (bilfri ø) og Spetses og endelig en tur til Athen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Becuzz

Dato : 23-06-04 23:36

Ta'r til Irland i morgen. Jubiii...!!! (der regner det nok også, men pyt!!)

Becuzz

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 13:04

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-04 14:12

dabj - han er rejst til et sted uden netcafé.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-07-04 21:52

Hvaae Dajb jeg er nok en af dem her på Kandu der lukker mine spørgsmål temmeligt hurtigt og ellers er der sådan set ingen der har svaret på det som jeg bla. spørger om om steder jeg burde se i Tjekkiet og Ungarn såee tag det lige roligt du

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-07-04 11:55

Tak for svaret creamygirl.